2013-07-21, 02:20
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
Coquelin är utlånad till... Freiburg? Eller är det Frankfurt? Hur som helst så lirar han inte i Arsenal nästa säsong. Rörande Eriksen så är han väl inte direkt något ytter, utan snarare en "nummer tio"-mittfältare, väl?

Okej. Bra att han är utlånad. Måste gjorts klart under min utlandsresa

Eriksen kan spela indragen ytter likt det Cazorla gör. Skitsamma egentligen, en spelare av han kvalitet till en ytterposition hade varit önskvärt.
2013-07-21, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburgo
Cleverley håller PL klass ja, men inte Unitedstandard helt enkelt. Och du menar väl inte att Valencia var bra förra säsongen, har var ju fruktansvärt usel, knappt det. Säsongen innan däremot var han väldigt duktig.

Den säsongen jag syftar på Yepp men han utvecklas hela tiden och det syns i hans spelsätt. Ge han en säsong säger jag!
2013-07-21, 08:44
Medlem
keranos avatar
Uniteds senaste bud på Fabregas ska enligt väldigt osäkra källor ha blivit nekat.
2013-07-21, 11:08
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Den säsongen jag syftar på Yepp men han utvecklas hela tiden och det syns i hans spelsätt. Ge han en säsong säger jag!

Fast förra säsongen stod han ju mest still, eller gick t.o.m bakåt i utvecklingen. Hände inte mycket där iallafall. Nu tror jag fortfarande han kan bli en bra mittfältare till slut, men att gå in i en ny säsong där samtliga konkurrenter förstärkt med Carrick-Cleverley och knappt nån täckning bakom håller ju inte.
2013-07-21, 11:25
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
higuain överens med napoli..

Citat:
Nu hävdar Corriere dello Sport att Napoli och Real Madrid är överens om en övergångssumma. 300 miljoner kronor, ska priset vara.

lägg märke till mina två punkter
2013-07-21, 12:37
Medlem
kratans avatar
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actualidad_Primer_Equipo/1330154997483/noticia/ComunicadoOficial/Comunicado_oficial_2013-07-21.htm Real Madrid bekräftar att Albiol lämnar för Napoli.
2013-07-21, 12:38
Medlem
devilzeuss avatar
Ni som följer Eredivisie, är Chadli nåt att ha? Enligt belgisk/holländsk press ska han vara klar för Spurs.
2013-07-21, 13:13
Medlem
sakkwalds avatar
Skönt att Albiol lämnade, större säkerhetsrisk har jag aldrig någonsin skådat.
2013-07-21, 13:45
Medlem
Nebulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
higuain överens med napoli..

lägg märke till mina två punkter

Ska man vara petig så är det väl bara klubbarna som uppges vara överens? Personliga avtal är inte klara ännu.

Ser faktiskt hellre Higuain än Damiao i Napoli. Okej för att han är lite äldre och dyrare, men han är också prövad i Europa (vet hur löjligt detta låter), och är bevisligen en topp-spelare. Damiao fyller 24 snart och har inte haft en sejour i Europa ännu, och det verkar bara vara Napoli som rycker i honom då jag inte hört något nytt från Tottenhams sida.
2013-07-21, 14:19
Medlem
Scoutade Nacer Chadli lite på tuben när jag hörde att han ska vara klar för Spurs. Han verkar riktigt vass, som en högerfotad Bale fast aningen långsammare. 23 år också!
2013-07-21, 14:53
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Hur tycker ni negredo har varit föregående säsong? Hört något utav en bråkstake?
2013-07-21, 14:54
Medlem
Smirmats avatar
PSG lär väl sälja Alex eller Lugano nu. Blir trångt på mittbacks positionerna i vilket fall.
Silva är given, sen är det Sakho, Marquinhos och Alex/Lugano som slåss om en position.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in