• 1
  • 2
2013-05-23, 15:58
Medlem
SKA MAN HANDLA I TOXS3 1260CBK ELLER TOXS3R 1280CBK Funderar på sälj men är jag ute och cyklar? Känns som fortsatt nedgång i morgon. SUPER TACKSAM FÖR VÄRDERINGAR!
2013-05-23, 15:59
Medlem
Celenos avatar
Varken sälj eller köpläge.

Precis som alltid annars.

Utom igår.

Igår var det säljläge.
2013-05-23, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Varken sälj eller köpläge.

Precis som alltid annars.

Utom igår.

Igår var det säljläge.

Om du analyser och du är tvungen att välja mellan köp och säljläge vad väljer du då?
2013-05-23, 16:26
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakobssons
Om du analyser och du är tvungen att välja mellan köp och säljläge vad väljer du då?
Jag ligger alltid 90-100% fullinvesterad. Jag bryr mig inte om svängningar och blir bara glad om det rasar lite så jag får köpa billigare.
2013-05-23, 16:27
Medlem
Det är fredag imorgon och ingen vill bli sittandes med svartepetter över helgen.
2013-05-23, 16:39
Medlem
annanmedlems avatar
På "medellång" sikt hade jag kunnat tänka mig att det kanske är säljläge om vi någon gång får lite av en större rekyl/korrektion/slut på QE men på längre sikt känns det som att det alltid är köpläge. Typ.

Och att försöka timea när det faktiskt faller och hur länge är ju en helt annan femma.

Men om man ser till hur mycket börsen har gått upp mot risker på nedsidan så kanske.

Jag tycker väl personligen inte att det känns tokattraktivt att köpa men att sälja tror jag är svårt att tjäna pengar på. Typ.

Men jag handlar ju inte med sådant där.
2013-05-23, 16:42
Medlem
Citat:
Jag ligger alltid 90-100% fullinvesterad. Jag bryr mig inte om svängningar och blir bara glad om det rasar lite så jag får köpa billigare.

Var inte svar på frågan.
2013-05-23, 17:09
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Var inte svar på frågan.
Jag har svarat på frågan två gånger, men då du inte begriper så är det dags för dig att sälja och sätta in pengarna på banken istället.
2013-05-23, 17:17
Medlem
Citat:
Jag har svarat på frågan två gånger, men då du inte begriper så är det dags för dig att sälja och sätta in pengarna på banken istället.

Läs ovanstående! Du svarade på vad du gör, vilket är helt ointressant jag fråga om köp eller säljläge!
vilken 5 åring som helt förstår. alltså skriver man jag tror säljläge eller jag tror på köpläge. Inte hur du gör, Du vet ju inte ens vad Warranter är. PUCKO!
2013-05-23, 17:19
Medlem
Citat:

Tycker du detta svar är svar på frågan?

Alltid 90-100% fullinvesterad HÄFTIGT,
2013-05-23, 17:29
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Läs ovanstående! Du svarade på vad du gör, vilket är helt ointressant jag fråga om köp eller säljläge!
Om du frågar mig vad jag tror så är det väl ganska intressant vad jag gör.
Citat:
vilken 5 åring som helt förstår.
En handfull personer på detta forum, färre än ett dussin, verkar ha en grundläggande förståelse för börsen. Du är inte en av dem, för då hade du aldrig startat en sån här tråd.

Jag tror alla är äldre än 5.
Citat:
alltså skriver man jag tror säljläge eller jag tror på köpläge. Inte hur du gör, Du vet ju inte ens vad Warranter är. PUCKO!
Jag vet vad warranter är och jag har svarat: Det är varken köp eller säljläge, precis som vanligt. Jag svarade till och med inom kort, men ändå är du inte tacksam. Istället kallar du mig pucko.
Citat:
Tycker du detta svar är svar på frågan?
Ja.
Citat:
Alltid 90-100% fullinvesterad HÄFTIGT
Tja...
2013-05-23, 17:43
Medlem
Citat:
Om du frågar mig vad jag tror så är det väl ganska intressant vad jag gör.

En handfull personer på detta forum, färre än ett dussin, verkar ha en grundläggande förståelse för börsen. Du är inte en av dem, för då hade du aldrig startat en sån här tråd.

Jag tror alla är äldre än 5.

Jag vet vad warranter är och jag har svarat: Det är varken köp eller säljläge, precis som vanligt. Jag svarade till och med inom kort, men ändå är du inte tacksam. Istället kallar du mig pucko.

Ja.

Tja...

Men du måste vara bra efterbliven :-) jag vill ha ett svar om det är köpläge eller säljläge. EX om det är 80% Köpläge och 20% säljläge enligt teknisk analys, då lutar det mer åt köpläge och då tror man på köpläge. Då skriver man också köpläge. När du pratar runt frågorna så anser jag att det inte är ett svar och det gör många. Mitt inlägg är till för att få fler värderingar en min egen. Men såna som du har ingenting här och göra. Jag tror också alla är över 5 här. Ingen som sagt emot det heller. Bara att man kan jämföra en 5 åring med dig. Vet du vad jag kan skicka hem några böcker från IFL-Handels i Sthlm som du kan läsa. Sen är du välkommen tillbaka när du läst ut dom och kan allt som står men såna som du bör nog läsa ut dom ett x antal gånger..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in