2013-05-22, 21:52
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkbill
Van Gogh? Vad snackar du om?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Theo_van_Gogh
Citera
Medlem
Draup.s avatar
Inte ett ljud om det inträffade på SVT:s nyhetstimme iaf. Man kan ju tycka att det kunde vara värt en notis där iaf.
Citera
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zandalor
Det skedde "i samband med en bilolycka". Vad menar man med det? Var han medvetslös när de släpade ut honom? För övrigt börjar jag bli jävligt tveksam till negrer. Araber är ok, de kan vara civiliserade under rätt förhållanden och säkert vissa negrer också, men negrerna som helhet har aldrig lyckats uppehålla en civilisation utan har en tendens till oprovocerad våldsamhet, hat, ilska och/pga. låg IQ. Hoppas det där aset får piskrapp i fängelset.

Lyssna på ögonvittnet James, de körde över honom med flit.
Citera
2013-05-22, 21:53
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draup.
Inte ett ljud om det inträffade på SVT:s nyhetstimme iaf. Man kan ju tycka att det kunde vara värt en notis där iaf.

Visas videon med bush-negern på någon svensk nyhetssajt? Tydligen ska de haft skjutvapen också enligt CNN.
Citera
2013-05-22, 21:53
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkbill
Van Gogh? Vad snackar du om?

Skribenten som halshöggs på öppen gata i Holland.

http://en.wikipedia.org/wiki/Theo_van_Gogh_(film_director)#Murder
Citera
2013-05-22, 21:54
Medlem
Det är två psykopater som hittat varandra och gjort det här, religionen de säger sig förespråka är bara en ursäkt för deras psykopatiska lustar. Inte fan var väl Breivik, Columbinemördarna, IRA och alla andra terrorister muslimer? Skärp er, var glada över att alla normalt funtade människor tycker att det här är bestialisk jävla idioti som vare sig har med religion eller etnicitet att göra.
Citera
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Trodde inte engelska poliser bar skjutvapen? För som jag fattade blev de skjutna?
Citera
Medlem
skeggmuffs avatar
Satan så sjukt. finner inga ord

Jag skulle våga satsa en hel del pengar på att något liknande kommer hända i Sverige inom 10 år,
även 5 år känns inte alltför avlägset.

Någon som vill satsa emot?
Citera
2013-05-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Boko Haram i Nigeria har ju varit mycket aktuella just nu, även om det inte finns någon direkt koppling till UK förutom Brittisk oljeindustri

Ehh, lyssnar man på den ena gärnaingsmannens "tal" så låter det ju som om han är född och uppvuxen i London.
Citera
2013-05-22, 21:55
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Trodde inte engelska poliser bar skjutvapen? För som jag fattade blev de skjutna?

Generellt inte men de har "Armed Response Units" i beredskap efter London-attentaten.
Citera
2013-05-22, 21:56
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Den vanliga polisen har inga pistoler, men det finns särskilda "armed police" att ringa in om det behövs.
Citera
2013-05-22, 21:56
Bannlyst
Vad är det för fel på nyhetsreportagen egentligen? Macheteatack? Karl hade ju en köttyxa och en kökskniv på filmsekvenserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in