2013-05-22, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ka kui
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/05/22/article-2329089-19F073D0000005DC-494_634x383.jpg

Är inte en av prinsarna artillerist?
Citera
2013-05-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Det jag just hörde på BBC var lite que!?

"Sources say they were of Muslim appearance"

Hur ser man muslimsk ut om man inte har specifikt muslimska kläder på sig? En stickad mössa i maj, gills det? Undrar vad "sources" tyckte avslöjade männen som muslimer (förutom Akbar-skrikanadet då)

Man är ljusbrun och luktar illa?
Citera
2013-05-22, 19:58
Medlem
Sköts dom av polisen? Kommer halva London nu svara med att bränna bilar, kastar stenar och molotovs, krossa fönster, råna och misshandla allt som kommer i deras väg nu? Nu kommer "experter" yttra sig om att poliserna gjorde fel. Väntertöntar och liberalister kommer kalla poliserna för mördare och säga saker som "Varför siktade dom inte på benen?!?"
Citera
2013-05-22, 19:58
Medlem
Kattafankens avatar
"REMOVE YOUR GOVERNMETS, THEY DON'T CARE ABOUT YOU!"

Här har vi mannen som gjorde det, hojtar mot kameran om varför, kolla den här filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=EROXP8JDG9M&feature=youtu.be
Citera
2013-05-22, 20:00
Medlem
Återinför dödsstraff och häng dom jävla svinen högt.
Citera
Medlem
Avitalls avatar
Kanske dags att internera alla muslimer man har på hemmaplan så länge man har styrkor i arabländerna? Som USA gjorde med japanerna på fyrtiotalet.
Citera
Medlem
Witkos avatar
Om de nu ännu lever så hoppas jag på allmän avrättning när de är friska nog.

Hur oväntat är det att sånt här blir vanligare i civiliserade länder när man bjuder in hatfolket från öknen? Läs koranen så ser ni att den har samma grundbudskap som religionen de efterapar, judendomen.

Döda de otrogna och så vidare, mer främlingsfientliga människor än muslimer och judar får man leta efter men man kommer nog inte hitta några. Budskapen i båda deras religioner är "vi är bäst fuck the rest" noll tolerans mot otrogna hundar, trevliga irrläror det där.
Citera
2013-05-22, 20:01
Medlem
Jag var några minuter före med min tråd men då det inte var bekräftat som terrorism var jag tveksam till att lägga tråden här.
Här finns också kommentarer till det inträffade: https://www.flashback.org/t2148397
Citera
2013-05-22, 20:05
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Sköts dom av polisen? Kommer halva London nu svara med att bränna bilar, kastar stenar och molotovs, krossa fönster, råna och misshandla allt som kommer i deras väg nu? Nu kommer "experter" yttra sig om att poliserna gjorde fel. Väntertöntar och liberalister kommer kalla poliserna för mördare och säga saker som "Varför siktade dom inte på benen?!?"

Haha... nej det kommer givetvis inte att hända. Några "experter" kommer givetvis INTE att yttra sig om att poliserna gjorde fel. Det är mycket osannolikt, att någon väntertönt eller liberalist kommer kalla poliserna för mördare och säga saker som "Varför siktade dom inte på benen".

Svenska journalister/vänster/liberaler är extremt AVVIKANDE.
Citera
2013-05-22, 20:06
Medlem
okok1s avatar
Citat:
En rad ögonvittnen säger till brittiska medier talar om att de två misstänkta gärningsmännen, viftandes med köttyxor, bad förbipasserande att fotografera dem.
http://www.svt.se/nyheter/varlden/spektakulart-mord-i-london
Citera
2013-05-22, 20:11
Medlem
El Capitanos avatar
Kul med västländer som allt mer börjar likna Afghanistan. Bli halshuggen av en muslimsk terrorist mitt på gatan en vanlig dag.. Denna härliga mångkultur..
Citera
2013-05-22, 20:12
Medlem
Geblods avatar
Undrar hur snacket egentligen går på redaktionerna i Sverige när sådant här kommer in.
I Storbritannien rapporterar alla tidningar om att det var en muslimsk attack, och att de skrek Allahu Akhbar (eller hur det nu stavas).
I Sverige nämns inte detta, trots att det med 99.9% sannolikhet är motivet bakom mordet.

Skulle vilja sitta på aftonbladets vägg som fluga en dag som denna och bara lyssna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in