Citat:
Ursprungligen postat av DoubleDe
Vad är det att motbevisa på fråga 1 och 3?? Fråga 1 om du inte förstår varför tanten går förbi på ena videon och inte på andra så får du ta och tänka lite extra.. Fråga 3 Om det är din video du tittar på så ser du ju att hans händer är ju för fan röda kanske lite mer orangea, säkert för att videon är redigerad.. jag menar jämför hans hud färg på hans händer med hans huve, inte samma eller hur?
Det dar bemötte jag redan i inlagget, alla jamförelser och "debunks" jag hittar ar fran 2 olika delar i videon, med olika kvalitet, i olika vinklar och ljussattning. Givetvis ar hudfargen annorlunda.
Daremot förandras inte hudfargen till den grad att man kan tanka sig att nagon har fifflat med videon. Hex koden för en brun nyans ar #904000 = mest röd enligt (RGB), ta bort det röda och det gröna ar kvar. Hans hudfarg ser normal ut.
Och blodet pa jackan da? Med sa blodiga hander borde minst en droppe hittas pa armarna. Man blöder nog brutalt nar man blir stabbad och choppad med yxa och kniv. Rent omöjligt att inte en droppe hamnar pa klader, hade de ombyte med sig i bilen? Hitta en missfargning pa hans jacka, ta en bild ringa in den och visa mig. För jag hittar inget.