2013-09-26, 21:58
  #4189
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Alltså Éder, herre min skapare va bra detta portugisiska underbarn är!! Han snittar ju fan 3 mål per match, om inte mer!!

http://i39.tinypic.com/f1e9hx.jpg
Inte för att motståndet var det svåraste just denna matchen, men ändå!

När jag gjorde sista målet med Pepé var motståndaren afk, det ska jag erkänna!

jag gillar fan nya FIFA. Mycket tack vare Eder


Blev intresserad utav ditt lag, vill du länka*?
Citera
2013-09-26, 22:01
  #4190
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
points menar jag
Köper du premium elr normala då?
Citera
2013-09-26, 22:01
  #4191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Heskey
Vad ska man göra när man köpt UE av spelet? Slog in koden i psn store och sedan slog jag på spelet. Fick ändå inget pack
Får samma problem. Har slagit in koderna ett antal gånger, men inga packs dyker upp.
Citera
2013-09-26, 22:06
  #4192
Medlem
T0xicitys avatar
Här var det lite aktivare. Var kan jag köpa 4200 MSP för runt 400 spänn? Mitt kort verkar inte fungera på spelbutiken, suck. Var köper ni points?
Citera
2013-09-26, 22:10
  #4193
Medlem
Kan någon förklara för gossen hur man streamar för jag vill verkligen se!!!
Citera
2013-09-26, 22:12
  #4194
Medlem
Hur länge varar dom här nya boostkorten?
Citera
2013-09-26, 22:13
  #4195
Medlem
Zebratutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
Här var det lite aktivare. Var kan jag köpa 4200 MSP för runt 400 spänn? Mitt kort verkar inte fungera på spelbutiken, suck. Var köper ni points?

http://www.cheapxboxlivecodes.com/cheap-microsoft-points/

Köper alltid därifrån.
Citera
2013-09-26, 22:14
  #4196
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Hahaha startade upp idag och hann bara lira 3 matcher, 3-0-0
Benteke är KUNG där uppe! 4 mål på dom 3 matcherna, alla på nick!
HELEVETE va huvudspelet är OP i år, det är nästan löjligt
Citera
2013-09-26, 22:16
  #4197
Medlem
ska lppna nu för 6k points typ, hoppas på nån bra.
Citera
2013-09-26, 22:17
  #4198
Medlem
Lewandowski är nog den bästa spelaren jag någonsin spelat med på FUT. I år är han fullständigt ostoppbar! Ett givet köp för alla!
Citera
2013-09-26, 22:17
  #4199
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Ska öppna pack för 15 k points

streamar gärna om någon berättar om hur man gör

Har du konto på twitch?

Tanka OBS: http://obsproject.com/
Väldigt simpelt program, gratis.

Vad har du för internet? Gäller att ha bra up speed om man ska streama.

Kodning:
Kvalitetsbalans: 8
Maximal bithastighet: 2800
Bufferttorlek: 2500
Ljudkodning: AAC Bithastighet: 192

Sändningsinställningar:
Läge: Live-sändning
Streamtjänst: Twitch / Justin.tv
Server: EU Amsterdam, NL
Stream key som du ska klistra in i programmet sedan hittar du här om du är inloggad: http://sv.twitch.tv/broadcast klicka på "Show Key"
Den koden ska in i Inställningar > Sändningsinställningar och sedan klistrar du in koden i Play path/streamnyckel
Citera
2013-09-26, 22:21
  #4200
Medlem
Hoppas ni hann hoppa på Reus tåget på Ps3. Priset har skjutit upp den senaste timmen! Förhoppningsvis fortsätter den göra det så att man kan göra sig en skön profit senare under veckan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in