2013-09-26, 21:22
  #4177
Medlem
megaman9s avatar
Fick aubameyang, Ramsey och sigurdsson i packs...

Synd att dom var inform för två dagar sen
Citera
2013-09-26, 21:32
  #4178
Medlem
Äntligen har jag Lewandowski! Vilket chemistry style kort ska man använda på honom tycker ni?
Citera
2013-09-26, 21:34
  #4179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghamie
Äntligen har jag Lewandowski! Vilket chemistry style kort ska man använda på honom tycker ni?
Jag kör med Hawk, funkar riktigt bra.
Citera
2013-09-26, 21:38
  #4180
Medlem
Kan nån ge mig ett gött lag från Brasilien för max 60k (ps3)

lek fritt
Citera
2013-09-26, 21:39
  #4181
Medlem
Tjenare grabbar! Det var länge sedan.

Jag har inte köpt FIFA 14 än. Hur är det? Finns handikapp kvar? Några negativa saker som hänger kvar sedan FIFA 13? Har hört att single matches har kommit tillbaka, är det sant?
Citera
2013-09-26, 21:50
  #4182
Medlem
Jerkstores avatar
Det sämsta spelet jag någonsin har spelat. Fascinerande hur världens största tv-spel bara blir sämre och sämre med åren. Har 7-1-2 men det är så jävla tråkigt att spela.
Citera
2013-09-26, 21:51
  #4183
Medlem
Bruunkens avatar
Kunde inte hålla mig så jag köpte det laget som jag länka några rader upp. Hade stora förhoppningar på Lewandowski men det var dock Balo som stal showen med 4 mål första matchen. Mkhitaryan var som många har nämnt otroligt skön att spela med. http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=ht0IcJGdbdtv:360
Citera
2013-09-26, 21:52
  #4184
Medlem
htsolna08s avatar
Ska öppna pack för 15 k points

streamar gärna om någon berättar om hur man gör
__________________
Senast redigerad av htsolna08 2013-09-26 kl. 21:55.
Citera
2013-09-26, 21:52
  #4185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Det sämsta spelet jag någonsin har spelat. Fascinerande hur världens största tv-spel bara blir sämre och sämre med åren. Har 7-1-2 men det är så jävla tråkigt att spela.
varför köpa FIFA om du inte tycker om spelet?
Citera
2013-09-26, 21:53
  #4186
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Ska öppna pack för 15 k coins

streamar gärna om någon berättar om hur man gör

15k coins? 2 packs?
Citera
2013-09-26, 21:54
  #4187
Medlem
€rics avatar
Ska man köpa premium paketet eller vanliga ? Tänker försöker sälja de mesta troligtvis för att få pengar till de jag vill ha..
Citera
2013-09-26, 21:55
  #4188
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
15k coins? 2 packs?
points menar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in