Jag har inte köpt FIFA 14 än. Hur är det? Finns handikapp kvar? Några negativa saker som hänger kvar sedan FIFA 13? Har hört att single matches har kommit tillbaka, är det sant?
Det sämsta spelet jag någonsin har spelat. Fascinerande hur världens största tv-spel bara blir sämre och sämre med åren. Har 7-1-2 men det är så jävla tråkigt att spela.
Det sämsta spelet jag någonsin har spelat. Fascinerande hur världens största tv-spel bara blir sämre och sämre med åren. Har 7-1-2 men det är så jävla tråkigt att spela.