Citat:
Ursprungligen postat av
Bruunken
Vilken är eran favorit formation? Jag måste nog faktiskt säga att 4231 (2) är min favorit.
Trodde starkt på 4231(2) innan spelet och verkade stark på demot. Men har blivit en liten besvikelse för min egen del, kanske bara är jag. Testat en hel del olika 4-3-3 formationer nu på senaste vilket fungerar mycket bättre. Fastnat helt för 4-3-3(2), den med CDM och ST.