2013-09-18, 22:55
Medlem
jaketylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Fifa 14 släpps väl inte förräns den 26?? :O Kan man få packs innan det är ute? o.O

Loggar du in på hemsidan så får du några "lojalitets paket". Du bör ha fått mail om du har ett Origin konto
Citera
2013-09-18, 22:58
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Fifa 14 släpps väl inte förräns den 26?? :O Kan man få packs innan det är ute? o.O

Precis som föregående talare sa så kan du få några lojalitetspack om du spelat FUT tidigare när du loggar in på webappen som är öppen sedan förra veckan!
Citera
2013-09-18, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Precis som föregående talare sa så kan du få några lojalitetspack om du spelat FUT tidigare när du loggar in på webappen som är öppen sedan förra veckan!

Köpte mitt fifa 13 typ i mitten av augusti eller slutet tror jag det var.. Har inte fått något på emailen, antar det är för jag var så sen?
Citera
2013-09-18, 23:06
Medlem
jaketylers avatar
Måste rekomendera två riktigt fina kantspelare till fantastiska priser ( enligt mig ) passar min spelsstil utmärkt. David Villa som LW och sedan Carlos Vela som RW. Vill ni bli livsfarliga? Pröva denna kombination. får båda för 10k.
Citera
2013-09-18, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaketyler
Måste rekomendera två riktigt fina kantspelare till fantastiska priser ( enligt mig ) passar min spelsstil utmärkt. David Villa som LW och sedan Carlos Vela som RW. Vill ni bli livsfarliga? Pröva denna kombination. får båda för 10k.

Vela är nice! Har använt han väldigt mycket tills jag köpte pedro (tror det var han eller så var det sanchez har ingen anning vem av dom är RW haha xD ville bara köpta en till RW så blev det han ) så nu är Vela min reserv :P Visste ju inte om innan att fitness går upp om man vilar spelarna och trodde man var tvungen o köpa fitnesskort hela tiden så jag har nu i typ 1månad hållt på o köpt fitness hela tiden tills jag nu för typ 2 dar sen kom på detta och köpte in reserver :P
Citera
2013-09-18, 23:20
Medlem
jaketylers avatar
Citat:
Vela är nice! Har använt han väldigt mycket tills jag köpte pedro (tror det var han eller så var det sanchez har ingen anning vem av dom är RW haha xD ville bara köpta en till RW så blev det han ) så nu är Vela min reserv :P Visste ju inte om innan att fitness går upp om man vilar spelarna och trodde man var tvungen o köpa fitnesskort hela tiden så jag har nu i typ 1månad hållt på o köpt fitness hela tiden tills jag nu för typ 2 dar sen kom på detta och köpte in reserver :P

Haha vilket blunder.
Aa Vela är fin, att han är vänsterfotad och har en jävla känga utnyttjar man ju till max! Vänsterfötterna har en viss charm.
Citera
2013-09-18, 23:22
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Kan man på något vis köpa FIFA Points och använda på FIFA 14? I webbappen kan man ju köpa packs för FIFA points, vilket man inte kunnat förut?

E:
!On console you can only buy FIFA Points through the FUT Store in FIFA 14 on your Xbox 360™ or Playstation®3. Once purchased you can use FIFA Points to buy packs in the FUT Store on Xbox 360™, Playstation®3, and the Web App."
Senast redigerad av Zizierzrogba 2013-09-18 kl. 23:25.
Citera
2013-09-18, 23:30
Medlem
Någon som vill se lite pack opening stream?

får jag 3 snabba svar från 3 olika här inom 5 minuter så startar jag en.
Citera
2013-09-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DageN

kör på
Citera
2013-09-18, 23:33
Medlem
Citat:

Go fo it
Citera
2013-09-18, 23:35
Bannlyst
Citat:
Du har då aldrig mött mig ? Visst jag dribblar inte direkt så där som du säger (inte pallat lära mig) och sen brukar alla misslyckas att dribbla mot mig också.. Men varför kallar du mig pacewhore? Du har aldrig sett mig spela? JAg köra nästan aldrig inlägg... Jag kör PASSNINGSSPEL (jag har för mig jag skrev det innan också?), där jag utnyttjar snabbheten till att komma förbi dom luckorna som jag låser upp (alltså jag lägger inte bollen bakom dom utan jag kan ha alla deras 11 man framför mig och låsa upp dom om du nu förstår var jag säger?)

Jag har också börjat köra mycket på skott nu faktiskt, fått en del fina kanoner långt utanför straffområde in i mål :P Det närmaste jag har till dribblingar är väl att få motståndaren att tappa fotfästet när han tror jag springer åt ett håll och jag sprigner motsatt och skjuter in den i mål haha :P

Men börja inte snacka om mig när du inte vet ett skit, jag hatar alla dessa pacewhore som bara kör samma taktik hela matchen att lägge bollen bakom baklinjen och springa mot mål så snabbt som möjligt eller den andra sortens taktik där dom får anfallarna att lägge sig precis brevid backarna och passa dom och om man inte är uppmärksam så är dom förbi..

Jag förstår dig. Är man en passningsspelare så var pace på FIFA13 de viktigaste som öppnade upp luckor. Det var så FIFA13 var uppbyggt. Lirade man med de riktiga spelarna som är bra på att öppna upp luckor IRL fast inte lika snabba gick det inte lika bra. Att dribbla på FIFA13 var oerhört effektivt, att enbart passa sig igenom till en klar målchans var mycket svårare. Därför har jag inte så mycket övers till dom som enbart dribblar och drar på ett skott. Men klagar jag? Nej, jag låter alla ha sin spelstil.

På FIFA14 är dock pacen inte lika viktig och man kan få till en hel del sköna passningskombinationer även utan pace. Blir nog större betydelse att kolla på attribut som vision, att.position, short/long passing och rätt workrates för att lyckas med sitt egna spel.
Citera
2013-09-18, 23:41
Medlem
Citat:

Länka streamen din =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in