2014-01-29, 20:28
  #29413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Du får anpassa valet av skillmove efter vad motståndaren gör när den stöter. Oftast räcker det med någon spin alternativt roulette



Väldigt bra tips om man väl har lärt sig några moves. Något jag kan tillägga är att om man inte har några förkunskaper alls så kan man köra en träningsmatch i arenan med typ Brasilien som har många 5* och köra matchen utan motståndare. Då kan man träna moves i matchbilds-kameravinkel.

Vilka är trådens 3 bästa skillers?


Vill inte va framfusig men skulle tippa att jag nog är bland de 3 bästa på att skilla!
Citera
2014-01-29, 20:31
  #29414
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oppa
Vill inte va framfusig men skulle tippa att jag nog är bland de 3 bästa på att skilla!

Haha jag frågade ju? Vilken konsol spelar du på?
Citera
2014-01-29, 20:35
  #29415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Haha jag frågade ju? Vilken konsol spelar du på?

Kör på ps3!
Citera
2014-01-29, 20:37
  #29416
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Försöker också lära mig skilla lite bättre. Ett väldigt roligt lag att skilla med är ett brassesilver.

Detta kör jag med: http://www.futhead.com/14/squads/5963461/
Fint. Spelar du med detta nu? Iaf hur är det att spela med silver contra guld? Inte vågat mig på silverlag på 13 än.
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
http://www.futhead.com/14/squads/5963905/ tog med några av spelarna du redan har. Gillar väl alla utom Pato men han går ju att ersätta med Leite/Wallyson.
Snyggt. Kanske testar det!
Citera
2014-01-29, 20:42
  #29417
Medlem
så efter 28 minuter ligger jag under med 5-0 http://www.futhead.com/14/squads/5965149/

här är mitt lag. http://www.futhead.com/14/squads/5908722/
Citera
2014-01-29, 20:45
  #29418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
så efter 28 minuter ligger jag under med 5-0 http://www.futhead.com/14/squads/5965149/

här är mitt lag. http://www.futhead.com/14/squads/5908722/
handicap kan slå en hårt! hahah, har aldrig sett en squad med lambert IG!
Citera
2014-01-29, 20:51
  #29419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
handicap kan slå en hårt! hahah, har aldrig sett en squad med lambert IG!
Ville bara slänga kontrollen ungefär 10 gånger . Efter att hämtat upp till 5-4 vinner joe allen en nickduell när fellaini står framför honom :/ . Jag fick verkligen inte vinna den matchen.
Citera
2014-01-29, 21:01
  #29420
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
Ville bara slänga kontrollen ungefär 10 gånger . Efter att hämtat upp till 5-4 vinner joe allen en nickduell när fellaini står framför honom :/ . Jag fick verkligen inte vinna den matchen.
EA ville inte att du skulle vinna idag

http://www.futhead.com/14/squads/5310826/ ska nog testa detta. Kommer bara lira singel matches med det. Vill dock hålla det så billigt så möjligt.
Citera
2014-01-29, 21:05
  #29421
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Om det inte nämnts tidigare, så är ett annat bra tips när man ska lära sig skilla är att välja en fint och sedan nöta in det i spelläget i arenan när man är 3 anfallare mot en keeper (alt en försvarare).

På så sätt spelar man i "rätt" vinkel vilket underlättar när man sedan ska utföra finterna i skarpt matchläge.
Citera
2014-01-29, 21:09
  #29422
Medlem
derbicoolings avatar
Hej alla fina människor !

Köpte mitt ps4 igår och gjorde ett brasilianskt lag med Diego costa i spetsen men fan så dålig lag det var. Spelar 3-5-2 med Bernard som CAM och tycker inte alls detta laget är något att ha.

Så tänkte börja ett nytt lag och har funderat på ett lag kring falcao och sedan kanske Rodríguez som CAM ? Helt enkelt något bra ligue 1 lag har thiago silva som cb men skulle vilja ha en snabb anfallare bredvid falcao! Detta i formationen 3-5-2. Har ej råd med Zlatan men har lite pengar hade tur med packs första dagen

Tack på förhand !
Citera
2014-01-29, 21:14
  #29423
Medlem
hundranittiofyras avatar
är det nån annan än jag som inte kan logga in på xbox live? första gången på 2 veckor man blev sugen på o spela så strular skit..... fyfan!!
Citera
2014-01-29, 21:23
  #29424
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
Ville bara slänga kontrollen ungefär 10 gånger . Efter att hämtat upp till 5-4 vinner joe allen en nickduell när fellaini står framför honom :/ . Jag fick verkligen inte vinna den matchen.
Sånt som gör att jag hatar det här spelet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in