2014-01-07, 23:40
  #23413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Behöver två ST som ska länka ultra-starkt (dvs land+lag)
Kör just nu mer Emerson-Pato.

En rolig grej jag tänkte på, vilka populära spelare har ni aldrig köpt under hela eran FUT-karriär?

Själv har jag aldrig köpt Ramires och Walcott som jag kommer på just nu, spelat sen UT11.

Populära IRL eller på Fifa? Har nog använt alla populära OP-spelare såsom Emenike, Welliton, Benteke osv, men finns en del riktigt kända spelare jag aldrig använt. Alba, Busquets, Mascherano, Pepe och Suarez tex. Kan inte spela med spelare jag ogillar IRL.
Citera
2014-01-07, 23:56
  #23414
Medlem
har både hört att spelarna är som billigast i början av TOTY och i slutet av TOTY, när tror ni?
Citera
2014-01-07, 23:57
  #23415
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ztrimma
har både hört att spelarna är som billigast i början av TOTY och i slutet av TOTY, när tror ni?

Början!
Citera
2014-01-08, 00:15
  #23416
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Populära IRL eller på Fifa? Har nog använt alla populära OP-spelare såsom Emenike, Welliton, Benteke osv, men finns en del riktigt kända spelare jag aldrig använt. Alba, Busquets, Mascherano, Pepe och Suarez tex. Kan inte spela med spelare jag ogillar IRL.
Tänkte populära på fifa, sådana spelare som man möter varannan match. Kompany har jag aldrig köpt heller

Skulle vars kul om man kunde se vilken spelare man spelat med mest under hela sin UT karriär. Tror fan jag använt Pato mest, haft han till och från i varje upplaga, lika OP varje år.

http://www.futhead.com/14/squads/4932196/

Kul eller tråkigt? Gjord i syfte att få ihop Bryne och Draxler.
Citera
2014-01-08, 00:18
  #23417
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Tänkte populära på fifa, sådana spelare som man möter varannan match. Kompany har jag aldrig köpt heller

Skulle vars kul om man kunde se vilken spelare man spelat med mest under hela sin UT karriär. Tror fan jag använt Pato mest, haft han till och från i varje upplaga, lika OP varje år.

http://www.futhead.com/14/squads/4932196/

Kul eller tråkigt? Gjord i syfte att få ihop Bryne och Draxler.
Neustäder ser väl inte jättekul ut kanske.
Citera
2014-01-08, 00:19
  #23418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Tänkte populära på fifa, sådana spelare som man möter varannan match. Kompany har jag aldrig köpt heller

Skulle vars kul om man kunde se vilken spelare man spelat med mest under hela sin UT karriär. Tror fan jag använt Pato mest, haft han till och från i varje upplaga, lika OP varje år.

http://www.futhead.com/14/squads/4932196/

Kul eller tråkigt? Gjord i syfte att få ihop Bryne och Draxler.
varför har du neudstäder istället för höger? workrates eller?
http://www.futhead.com/14/players/7702/marco-hoger/compare/14-5645/
Citera
2014-01-08, 00:34
  #23419
Medlem
Baxter.Stockmans avatar
Måste hylla Klose på FUT.
Fy faan vad bra han är. Hade tidigare svårt att få igång målskyttet för min ensamma forward i min 4-5-1. Klose bara bombar in mål. 40 mål på 21 matcher. Ni som inte har testat honom borde göra det!
Citera
2014-01-08, 00:40
  #23420
Medlem
Ser ni hur man skulle kunna förbättra detta lag??? Tanken är att ha den som andralag efter TOTY!

Dom spelarna jag helst inte vill ändra är anfallsparet Jovetic/Balotelli. sen skulle jag gärna se att if pogba fick stanna...

http://www.futhead.com/14/squads/4932814/
Citera
2014-01-08, 00:47
  #23421
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baxter.Stockman
Måste hylla Klose på FUT.
Fy faan vad bra han är. Hade tidigare svårt att få igång målskyttet för min ensamma forward i min 4-5-1. Klose bara bombar in mål. 40 mål på 21 matcher. Ni som inte har testat honom borde göra det!

Hans SIF förra året var helt sjukligt bra! Antar att han fortfarande är beast på huvudet?
Citera
2014-01-08, 01:04
  #23422
Medlem
Baxter.Stockmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Hans SIF förra året var helt sjukligt bra! Antar att han fortfarande är beast på huvudet?

Jo han är king i luften men framför allt är hans avslut helt magiska. Tvåfotad. Dessutom är han förvånansvärt snabb. Får han en IF så skulle jag smälla av.
Citera
2014-01-08, 01:05
  #23423
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/4933311/

Vad tros, har haft problem med alla PL backar förutom Kompany så provade en härlig lösning, fick offra favvospelaren irl (Hazard) men tror på denna.

Vad tror ni om CAM och ST partnerskapet, vilket är bäst i PL?
Citera
2014-01-08, 01:11
  #23424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Tänkte populära på fifa, sådana spelare som man möter varannan match. Kompany har jag aldrig köpt heller

Skulle vars kul om man kunde se vilken spelare man spelat med mest under hela sin UT karriär. Tror fan jag använt Pato mest, haft han till och från i varje upplaga, lika OP varje år.

http://www.futhead.com/14/squads/4932196/

Kul eller tråkigt? Gjord i syfte att få ihop Bryne och Draxler.

Suarez har jag aldrig kört med, vet faktiskt inte varför. Den jag använt mest är nog Marcello eller benzema. Pato har även han varit standard då han är OP. Esswein, Benteke och carroll har jag inte heller testat de 2 sistnämnda möter man ju var 8:e match känns det som likaså Esswein i fjolårets upplaga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in