Citat:
Ursprungligen postat av
antonaugustsson
Bra svar! När jag gör ''heel to hell'' ''scoop turn'' och liknande är det inga problem, det är bara när det är dessa lite svårare. Dessutom tycker jag det är svårare att skilla när spelaren ''springer mot mig'', vet inte om du fattar vad jag menar med det men.

Du får anpassa valet av skillmove efter vad motståndaren gör när den stöter. Oftast räcker det med någon spin alternativt roulette
Citat:
Ursprungligen postat av
Guap
att skilla är absolut inte någonting man "har". jag började lite smått med skills när 14 släpptes då jag var usel i 13. jag köpte ett skill-lag med taarabt, mcgeady mm och testade mig fram i single matches där motståndet inte är så seriöst alla gånger

börja lära dig mcgeady spin, roulette och heel-to-heel imo (överstegare osv utgår jag från att du kan). därefter kan du börja med scoop turns, elastico osv. dessa kommer man långt med. när du fått in detta köper du ibra!
vill tillägga att jag heller inte tillhör skill-eliten direkt, men jag har blivit lite bättre iaf

Väldigt bra tips om man väl har lärt sig några moves. Något jag kan tillägga är att om man inte har några förkunskaper alls så kan man köra en träningsmatch i arenan med typ Brasilien som har många 5* och köra matchen utan motståndare. Då kan man träna moves i matchbilds-kameravinkel.
Vilka är trådens 3 bästa skillers?