Har inte lirat sen i början på december, vann två division 1 titlar, 7-2-1 och 7-3-0 och slutade helt.
Så började nu efter kraschen och anledningen till att jag vet de exakta siffrorna från i början på dec är att jag inte vunnit en match sedan dess, är sedan idag i division 4, inte nog med att jag inte vinner, jag har inte haft en målchans på cirka 20-30 matcher, har kanske gjort 2-3 mål på 20-30 matcher, typ på hörnor eller något.
Jag vet att ni vill skriva att jag är sämst, men jag har liksom inget att bevisa, har vunnit allt, från cuper till divisioner, mitt rekord är just nu 171-59-62 och om man inte räknar med 30 raka förluster (mer eller mindre) så hade det förmodligen varit 171-59-32
Vad har hänt? Hjälp mig