Citat:
Ursprungligen postat av
Milli.K
Själv så mår ja så piss idag...gjorde slut med min ängel (mannen ja skulle gifta mig med...som hjälpt mig genom all skit ja varit med om är de den här jävla utsättningen som gör att ja gör helt störda saker han har inte ens gjort nått mot mig endå gjorde ja slut snälla nått råd ska ja hämta ut lyricAn eller är de utsättning att man kan bli konsigt o elak o en minut efter bryter man ihop för man var så elak alltså håller ja på o bli sjuk i huvet??börjar b li fett rädd ja hoppas verkligen de här hör till utsättningen annars e de nått konsigt
förstå veckorna låg ja om en zombie orka inte prata äta panikattacker osv... o nu näu de börjat bli bättre me dom grejerna LITe bättre iaf men en stor förändring från några ¨veckor sen är de här nått efterskalv då bara???? vet nån??
Det är abstinens eller skador av drogerna, det kommer nog gå över. Jag blev likadant i början när jag klippt alla droger, sjukt elak, kände mig som en psykopat stundtals och fick ångest efteråt pga hur jag betett mig, fick konstig tankar också typ tvångstankar att jag skulle skada mig själv och andra, farligt att sluta med droger vet du, farligt att syssla med droger också, det är inte för inte som folk går bananas när dom slutar punda!

Försök få ut din ilska, antar du bär mycket på sånt det gjorde/gör jag också.
Skulle du ta återfall och hoppa på allt igen så kan du räkna med att det blir ännu värre nästa gång du ska sluta!