2014-03-14, 13:15
Medlem
J.Blazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Noah visar ledaregenskaper när play offs närmar sig. Hur många triple-doubles och double-doubles har han på senaste tiden egentligen?

Jag gillar Noah och hans energi på planen, det är smittsamt till dem andra spelarna.
Bulls spelar nu generellt bättre utan D-rose, vilket säger mycket när man har en MVP skadad.

Hoppas Bulls går långt i Playoff, dem förtjänar det
2014-03-16, 02:18
Medlem
Fantantonios avatar
För er som inte har Viasat Sport visas Houston - Miami (söndag) på tv10. Vi studenter kan inte betala massa pengar varje månad så en gång i veckan sänder tv10 en nba match.
2014-03-16, 09:21
Medlem
Rotselleris avatar
Om Miami får bank även idag är det dags att börja bli lite orolig där i Florida? Houston är ju ett lag med väldigt höga toppar men ganska djupa dalar också, både harden och lin är ju ganska streaky.

Vilka lag 4-8 tror ni att topplagen helst vill slippa? Jag tänker iaf Brooklyn, GSW och kanske Memphis..
2014-03-16, 16:57
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Om Miami får bank även idag är det dags att börja bli lite orolig där i Florida? Houston är ju ett lag med väldigt höga toppar men ganska djupa dalar också, både harden och lin är ju ganska streaky.

Vilka lag 4-8 tror ni att topplagen helst vill slippa? Jag tänker iaf Brooklyn, GSW och kanske Memphis..

Visserligen sant, dock tror jag att saker och ting kommer att förändras under Play-off. Visar även hur beroende man är av Lebron.

Tror på en vinst mot Houston
2014-03-16, 17:17
Medlem
Citat:

I western så vill man nog slippa allt motstånd, finns inget lag som är dåligt direkt. GSW är väl de som ser starkast ut av 5-8th seed i WC.

Ser egentligen bara Indiana & Miami som "topplagen" i eastern just nu, och de vill nog slippa både Brooklyn och Chicago. Chicago kanske inte har nån större chans att vinna, men de kommer definitivt att köra slut på sina motståndare fysiskt. Brooklyn är ett lag som faktiskt kan slå båda topplagen.
2014-03-16, 20:56
Medlem
Någon som kikar på TV10?

Förstår inte hur det inte kan finnas bättre kommentatorer :S

Dom känns så nervösa och osäkra i tillägg till alla konstiga grejer dom säger...

Men kul match so far!
2014-03-16, 21:07
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Någon som kikar på TV10?

Förstår inte hur det inte kan finnas bättre kommentatorer :S

Dom känns så nervösa och osäkra i tillägg till alla konstiga grejer dom säger...

Men kul match so far!

För mig hade dom gärna fått köra de amerikanska när det är såna här matcher. När det är nationella matcher är det ju alltid hög kvalité på kommentatorerna.
2014-03-16, 21:12
Medlem
Citat:
För mig hade dom gärna fått köra de amerikanska när det är såna här matcher. När det är nationella matcher är det ju alltid hög kvalité på kommentatorerna.

Ja jag hade inte haft något emot att lyssna på van Gundy istället.

Tippar att vi kommer få se mer kontrollerat spel i andra kvarten, mycket poäng och turn overs i första.
2014-03-16, 21:39
Medlem
Kan räkna till minst tre beslut Miami inte borde fått med sig. Ett par på kungen (no call offensiv och stegfel)
2014-03-16, 23:02
Medlem
Rotselleris avatar
Som reflex är jag alltid misstänksam när d-wade får en blåsning med sig. Tyvärr är det ju väldigt ofta misstankarna stämmer, herregud människa stå upp för fan.
2014-03-16, 23:16
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Som reflex är jag alltid misstänksam när d-wade får en blåsning med sig. Tyvärr är det ju väldigt ofta misstankarna stämmer, herregud människa stå upp för fan.

Det är det där + 10000 pumpfakes de brukar kalla "crafty veteran moves"..
2014-03-16, 23:33
Medlem
Bortsett från filmningarna tyckte jag d-wade gjorde en bra match, kändes som han tog över ledarrollen lite när LeBron fortsätter vara svag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in