2014-03-24, 12:20
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
"PG" rollen är överskattad, Lakers vann fem stycken med Fisher, Boston vann med rookie Rondo, Mavs vann med pensionären Kidd, Heat med Chalmers/Cole och Heat made Shaq och Wade vet jag inte ens vem point guarden var.

haha exakt, måste ha varit någon scrub-PG eftersom att inte ens Mockdraft vet vem det var!

2014-03-24, 12:22
Medlem
Rotselleris avatar
[/quote] Öhh Paul George impregnerade en strippa för inte så länge sen och det sprids nu nakenbilder bland annat på hans hårda kuk. Tydligen blev han catfished av en bög som låtsades vara en kvinna, ska ta och leta upp bilderna på hans kuk till alla bögar här så fort ingen kollega kan se vad jag har för mig.

Han har sugit enda sedan strippan blev gravid.[/quote]

Haha det här hade jag ingen aning om, vem fan är så dum så man låter sig fotograferas när man är i hans position?

Och ja Chris Andersen är ju en beast defensivt men för liten mot monsterhibbert och även bynum om han kommer att spela vilket ju känns tveksamt. Men blir han hel är han ju offensivt en av de bästa centrarna i ligan.

Jag har knappt sett Heat nu senaste tiden, vad är det som gör att man torskar. Såg matchen mot bulls och kommer ihåg att det var otroligt slarvigt spel av heat i den iaf.
2014-03-24, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
haha exakt, måste ha varit någon scrub-PG eftersom att inte ens Mockdraft vet vem det var!

Han sög också
2014-03-24, 13:02
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
De har två andra bolldominanta spelare som får till stor del av sina poäng 1-on-1 eller när de kontrar. Mario är duktig försvare, sätter sina treor och för den lilla delen han faktiskt får ta hand om offensiven gör han helt okej jobb. Du kan inte bedömma en point guard bara efter hur många assists per game den har speciellt inte en spelare som inte spelar som en traditionell point guard.

Dock förväntar jag mig mer än 5 assist och 9 poäng per match för en PG som(enligt honom själv) är top 8 i ligan. Något jag tycker är helt absurt
2014-03-24, 13:10
Medlem

Haha det här hade jag ingen aning om, vem fan är så dum så man låter sig fotograferas när man är i hans position?
.[/quote]

Idioten fota sig själv och skickade till någon som han trodde var en kvinna men visa sig vara en homosexuell kille, lol.

Palla jaga fitta på internet när man är typ nba stjärna.

Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
Dock förväntar jag mig mer än 5 assist och 9 poäng per match för en PG som(enligt honom själv) är top 8 i ligan. Något jag tycker är helt absurt

Vah? vem har sagt att han är topp 8? han är knappt topp 20.
2014-03-24, 13:50
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock

Gary Payton var inte ens en starter då, utan det var nämligen Jason Williams. Jag skulle påstå att du just hjälpte till att bevisa hans poäng!

Payton var, för övrigt, en skugga av sitt forna jag, och med Wade och Shaq på laget så var det inte mycket av anfallet som gick genom honom.

Playoffs 2006 (då Heat vann):
Payton: 5.8 ppg, 1.6 apg, 1.7 rpg, 1 spg, 42.2 FG%, 29.3 3PT%.
Williams: 9.3 ppg, 3.9 apg, 2.0 rpg, 0.7 spg, 40.5 FG%, 27.4 3PT%¨

Ps.
Den värsta bilden på PG måste ju ändå vara: http://blacksportsonline.com/home/wp-content/uploads/2014/03/Paul-George-Catfish-2.jpg
Senast redigerad av ToiletRelicTree 2014-03-24 kl. 13:57.
2014-03-24, 13:56
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToiletRelicTree
Gary Payton var inte ens en starter då, utan det var nämligen Jason Williams. Jag skulle påstå att du just hjälpte till att bevisa hans poäng!

Payton var, för övrigt, en skugga av sitt forna jag, och med Wade och Shaq på laget så var det inte mycket av anfallet som gick genom honom.

Williams: 9.3 ppg, 3.9 apg, 2.0 rpg, 0.7 spg, 40.5 FG%, 27.4 3PT%

Appropå Jason Willimas är han fan en av de skönaste lirarna i NBAs historia. Så sinnessjukt mycket game i den snubben, galna cross overs och den armbågspassen är tillsammans med peja's bakom ryggen pass är de bästa någonsin.
2014-03-24, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Appropå Jason Willimas är han fan en av de skönaste lirarna i NBAs historia. Så sinnessjukt mycket game i den snubben, galna cross overs och den armbågspassen är tillsammans med peja's bakom ryggen pass är de bästa någonsin.

+1

Speciell. Hörde hans lagkamrater bli intervjuade och det som var standard var att få en boll i ansiktet när han passade. Kom från ingenstans.
2014-03-24, 14:40
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToiletRelicTree

Williams: 9.3 ppg, 3.9 apg, 2.0 rpg, 0.7 spg, 40.5 FG%, 27.4 3PT%¨

Ps.
Den värsta bilden på PG måste ju ändå vara: http://blacksportsonline.com/home/wp-content/uploads/2014/03/Paul-George-Catfish-2.jpg
Haha äsch då
2014-03-24, 15:01
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:

Vah? vem har sagt att han är topp 8? han är knappt topp 20.

Mario chalmers har själv sagt att han personligen anser att han tillhör den övre halvan av top 10 point guard i ligan. Alltså så är han enligt han själv på 1-8 plats i ligan
2014-03-24, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
Mario chalmers har själv sagt att han personligen anser att han tillhör den övre halvan av top 10 point guard i ligan. Alltså så är han enligt han själv på 1-8 plats i ligan

Så om jag anser att jag är bättre än Durant så är jag det?
2014-03-24, 16:37
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Denna säsongen har varit en av dom tråkigaste säsongerna på otroligt länge. I princip alla lag har underpresterat. Jävligt ljummen säsong, hoppas verkligen det blir bättre till play offs, är dock tveksam, inte mycket och se fram emot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in