2014-02-18, 09:26
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Lamar till Spanien, oh how the mighty has fallen.
Är nog ett smart beslut för honom personligen att komma ifrån sitt umgänge, skvallerpressen och sånt. Hoppas han reder sig!
2014-02-20, 00:20
Medlem
DropoutBears avatar
http://www.youtube.com/watch?v=QWR3BtHNjFs

Helkul imo!
2014-02-20, 09:16
Medlem
Dwades avatar
Vilken jävla match vi har framför oss inatt. Lebron VS. KD! KD har hittils i säsongen varit bättre men Lebron har börjat varva igång nu något fruktansvärt så det kan smälla till rejält för heat nu efter all-star, som förra året. Han kan ju om han vill det vet ju alla.
2014-02-20, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
Vilken jävla match vi har framför oss inatt. Lebron VS. KD! KD har hittils i säsongen varit bättre men Lebron har börjat varva igång nu något fruktansvärt så det kan smälla till rejält för heat nu efter all-star, som förra året. Han kan ju om han vill det vet ju alla.

Tror det lutar mot en vinst för Miami. Westbrook ska spela ikväll och jag tvivlar starkt på att han bidrar med något första matchen sen hans operation. Hoppas dock på OKC!
2014-02-20, 20:25
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:

Btw, Roger Mason Jr. till Sacramento! Synd, gillade snubben

http://www.nba.com/heat/news/heat-trade-roger-mason-jr
2014-02-20, 21:01
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337

Btw, Roger Mason Jr. till Sacramento! Synd, gillade snubben

http://www.nba.com/heat/news/heat-trade-roger-mason-jr
Heat hade inget direkt behov av honom, sen var jag inte så imponerad av det jag har sett.

Vad innebär ett "conditional 2015 second-round pick"?
2014-02-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToiletRelicTree
Heat hade inget direkt behov av honom, sen var jag inte så imponerad av det jag har sett.

Vad innebär ett "conditional 2015 second-round pick"?

Inte säker men mycket möjligt att den är protected typ om det är top 45 så får de inte den.

Tydligen har Sixers samlat 9 second round picks.
2014-02-20, 21:47
Medlem
Granger för Evan Turner
2014-02-20, 23:12
Medlem
Dwades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Granger för Evan Turner

Vet inte vad jag ska tycka.
Alltså är det en bra trade eller? Sätter upp 17 ppg men med typ 42%. Granger har ju iofs inte rosat marknaden heller. Tänkte att pacers inte är i behov av spelare som driver bra mot korgen utan snarare skyttar.
2014-02-20, 23:21
Medlem
Citat:
Vet inte vad jag ska tycka.
Alltså är det en bra trade eller? Sätter upp 17 ppg men med typ 42%. Granger har ju iofs inte rosat marknaden heller. Tänkte att pacers inte är i behov av spelare som driver bra mot korgen utan snarare skyttar.

Helt okej försvare kommer han vara nu i rätt system och man kan använda Stephenson-George-Turner och slippa Geroge Hill mer.

Jo de behöver skyttar, väldigt mycket men tror de har något mer på G.

För Sixers handlar det om att dumpa kontrakt, Grangers kontrakt är värt 14 millar som går ut nu under sommaren.
2014-02-27, 02:18
Medlem
DropoutBears avatar
Mycket prat hela säsongen om hur Iggy är så viktig för GS trots bedrövliga stats. Bör vara en tidsfråga när det dör ut och det övergår till en hög plats på Bill Simmons "Worst Contracts".

Kan vara färgad pga att han är i min fantasy (ingick i trade där jag shoppade Lebron..) samt att han är 0-3 i natt med två missade lay ups och en air ball.
2014-02-27, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Mycket prat hela säsongen om hur Iggy är så viktig för GS trots bedrövliga stats. Bör vara en tidsfråga när det dör ut och det övergår till en hög plats på Bill Simmons "Worst Contracts".

Kan vara färgad pga att han är i min fantasy (ingick i trade där jag shoppade Lebron..) samt att han är 0-3 i natt med två missade lay ups och en air ball.

En Tony Allen som kan vara playmaker. Ger då möjlighet för Klay och Steph att springa runt screens. Väldigt viktig spelare.

GSW är 30-15 när han spelar, 5-7 när han varit borta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in