2014-01-15, 22:52
Medlem
DropoutBears avatar
Känns som GSW får ut mest av det här då, vad jag förstått det som, JC har spelat fine i år och de behöver en back up PG. Det har ju varit snack om Kirk Heinrich från Bulls eller Andre Miller från Nuggets men det här är nog en ok lösning för dom ändå. Boston vill ju såklart tanka och få draft picks så varför inte.
2014-01-15, 22:58
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Må vara hänt

Råkar du veta vad Douglas är för lirare? Verkar vara en skaplig skytt iaf: https://www.youtube.com/watch?v=pvUfgW91DqE

Kan inte massor om snubben men han är väl en habil 9-10 spelare i ett lag som kan ploppa i en o annan öppen trea. Blir knappast långvarig utan är väl en typisk snubbe som ingår i flerspelare deals.

Förövrigt tycker jag att det vore väldigt skönt om Jonas blir tradad snart, det finns inte mycket utrymme för honom o Motown. Dock så har han ett hyffsat fett kontrakt 22m på 4 år om ja inte minns fel och kanske är svårt att få något av direkt värde mot honom för detroit. Fattar inte varför man plockade dit Josh Smith från början, ingen spelare som passar i ett lag som vill ta sig djupt i playoffs.
2014-01-16, 01:55
Medlem
DropoutBears avatar
Den här säsongen är lite skum för mig. Några lag som jag tidigare har gillat att följa är i behov av tanking, så när man ser dom match för match brukar man hålla på dom (Bulls framförallt men även Lakers och delvis Lakers) men egentligen hoppas man att dom förlorar och får bra draft picks.

Istället hittar man nya lag att följa, men gillar inget lag som är title contenders. Närmast är väl Clippers och Golden State men det ska till mycket sjuka saker för att något av dom ska ha en chans i år känns det som.

Det tråkigaste är att det inte finns så många kul lag i East att följa, den conferencen vars matcher går tidigast oftast och därmed lättare att följa för en nattpigg svensk.
2014-01-16, 02:31
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Den här säsongen är lite skum för mig. Några lag som jag tidigare har gillat att följa är i behov av tanking, så när man ser dom match för match brukar man hålla på dom (Bulls framförallt men även Lakers och delvis Lakers) men egentligen hoppas man att dom förlorar och får bra draft picks.

Istället hittar man nya lag att följa, men gillar inget lag som är title contenders. Närmast är väl Clippers och Golden State men det ska till mycket sjuka saker för att något av dom ska ha en chans i år känns det som.

Det tråkigaste är att det inte finns så många kul lag i East att följa, den conferencen vars matcher går tidigast oftast och därmed lättare att följa för en nattpigg svensk.

Detta är en skit säsong i min mening i alla fall, det har varit riktigt trist och följa. Det blir såhär när man blir belönad för att vara usel. Man borde ge höga draftpicks till den som kommer 9:a i varje conference, dvs en egen liga internt för de som missar slutspel, så lagen slutar förlora med vilje och inte ge gärnet, det är pinsamt och skåda.
2014-01-16, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
http://en.wikipedia.org/wiki/Violet_Palmer

Va inte hon, va en vit brud.

Dagens update -

Rajon Rondo will make his season debut on Friday against the Lakers.
2014-01-16, 18:52
Medlem
Jameer Nelson has been fined $15,000 for doing the "Sam Cassell" dance last night versus the Bulls.

LOL. Men vad sjukt tråkigt att man kan få 15 k dolls i böter för det. Om något borde nån ge en belöning till en!
2014-01-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Jameer Nelson has been fined $15,000 for doing the "Sam Cassell" dance last night versus the Bulls.

LOL. Men vad sjukt tråkigt att man kan få 15 k dolls i böter för det. Om något borde nån ge en belöning till en!

Mjo, minns när Belinelli fick samma straff för precis samma sak när Chicago slog ut Brooklyn i playoffs. Jävla homo-liga.
2014-01-17, 22:30
Medlem
3TTONs avatar
Citat:
Kollar sammandraget mellan NYC och och Suns och ser att en kvinnlig domare är med i mixen. Ej sett förr.

Lauren Holtkamp.

#Therealreturn ikväll!
2014-01-17, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3TTON
Lauren Holtkamp.

#Therealreturn ikväll!

Yes brah, nu kör vi! Hur länge tippar vi att han får spela, lite under en period?
2014-01-18, 01:17
Medlem
3TTONs avatar
Citat:
Yes brah, nu kör vi! Hur länge tippar vi att han får spela, lite under en period?

Runt 20 min har jag läst
2014-01-18, 02:07
Medlem
Minnets ligger på 11st plats, har dom fortfarande chansen och ta sig vidare till play-off? Såg någonstans att M Grizzlies ej hade chansen och ta sig till play-off även fast de ligger före minnets så antar att de inte Heller kan ta sig vidare?
2014-01-18, 14:54
Medlem
54 poäng från KD. Mannen är GALEN.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in