2013-12-10, 17:49
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
aldrig köpt från NBAStore men har för mig att det aldrig gått, det har alltid varit de mer populära spelarna .

Tror du har rätt men iaf förut gick det att beställa med eget tryck liksom så då kan man ju få vem som helst men vet inte om dom tagit bort det nu också.
2013-12-11, 16:45
Medlem
Myrthels avatar
Att tradea bort Pau känns bara mer och mer lockande...
2013-12-11, 17:27
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrthel
Att tradea bort Pau känns bara mer och mer lockande...
Hört något rykte gällande Pau?
2013-12-11, 23:00
Medlem
KickAss-1337s avatar
Fan vad jag saknar Mike Miller när jag kollar på matcher från förra säsongen, han hade verkligen behövts nu
2013-12-13, 07:40
Medlem
Rotselleris avatar
Är Nets kanske äntligen på gång? Bra vinst inatt och de har ju onekligen en jävla massa talang.

Sen kollar ja box score från portland-houston, ser dwight droppa 32/17, bra match liksom men LaMarcus, 31/25 (eller nåt), whaaaaaaat?? Kan bli tufft om all nba first team platsen för PFs, visst ingen kommer nånsin nå upp till Dirks nivå men tror tyvärr inte folk förstår hans greatness just iår =(
2013-12-13, 12:42
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Är Nets kanske äntligen på gång? Bra vinst inatt och de har ju onekligen en jävla massa talang.

Sen kollar ja box score från portland-houston, ser dwight droppa 32/17, bra match liksom men LaMarcus, 31/25 (eller nåt), whaaaaaaat?? Kan bli tufft om all nba first team platsen för PFs, visst ingen kommer nånsin nå upp till Dirks nivå men tror tyvärr inte folk förstår hans greatness just iår =(

Wests pfs är rätt sick med Love, Aldridge, Dirk, Griffin som alla har bra år. Sen är east, såklart, så gott som tomt.
2013-12-13, 15:24
Medlem
James Dolan sug av mig din jävla fitta, blir så jävla förbannad. Nu ska Knicks tradae Felton, Metta och ett draft pick för äckliga jävla Kyle Lowry som bara kommer bli sämre och sämre efter i år

Jo visst är Lowry bättre än både Felton och Metta men han kommer med största sannolikhet inte vara bättre än ett first round pick år 2018. Sen får man inte glömma att Knicks inte har ett draft pick varken 2014 eller 2016. Varför tradear man bort sin framtid? Herregud.
Senast redigerad av hatasnigel 2013-12-13 kl. 15:37.
2013-12-13, 23:35
Medlem
DropoutBears avatar
Senaste rapporten var att just Dolan var den som vetoade traden.
2013-12-15, 11:52
Medlem
Varför är Gasols jävla händer så hala? Hoppas han kommer igång vill gärna se honom bli mer effektiv, men han spelar stundtals brilijant defensivt.

Jag är överraskad över Kobes prestationer så tidigt, trodde det skulle ta längre innan han började få in bra matcher. Turnovers är ett stort problem emellertid och det beror till största del på att han ibland försöker passa lite för flasight. För många behind the back, mellan benen och passar till JHill och Pau när de är omringade in the paint helt enkelt för mycket filmtittande på Magic.

Men jämför man med DRose är det bara positivt att han dessutom klarar av back to back redan.

Möhh hoppas han fortsätter gå till sitt post game och Pau kommer igång men jag tror fortfarande inte det kommer bli några fina resultat med tanke på att kungen White Mamba är borta. Så synd det skulle varit genom tidernas bästa backcourt när Kobe kom i form.
2013-12-15, 15:04
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Varför är Gasols jävla händer så hala? Hoppas han kommer igång vill gärna se honom bli mer effektiv, men han spelar stundtals brilijant defensivt.

Jag är överraskad över Kobes prestationer så tidigt, trodde det skulle ta längre innan han började få in bra matcher. Turnovers är ett stort problem emellertid och det beror till största del på att han ibland försöker passa lite för flasight. För många behind the back, mellan benen och passar till JHill och Pau när de är omringade in the paint helt enkelt för mycket filmtittande på Magic.

Men jämför man med DRose är det bara positivt att han dessutom klarar av back to back redan.

Möhh hoppas han fortsätter gå till sitt post game och Pau kommer igång men jag tror fortfarande inte det kommer bli några fina resultat med tanke på att kungen White Mamba är borta. Så synd det skulle varit genom tidernas bästa backcourt när Kobe kom i form.

Han har ju varit djävulisiskt kass. Hade inte blake blivit skadad hade Lakers varit bättre utan Kobe, och kanske ändå fan. Han snittar 8 TOs/36 min hittills.
2013-12-15, 16:29
Medlem
Rondo är snart tillbaka i matchstället!

Och Aldridge är ju verkligen en beast... Pacers känns som en finalist i play-offs.
2013-12-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Han har ju varit djävulisiskt kass. Hade inte blake blivit skadad hade Lakers varit bättre utan Kobe, och kanske ändå fan. Han snittar 8 TOs/36 min hittills.

Jo enda som är oroande men annars ser han lika bra som man förväntar från någon som varit borta i 8+ månader, rostig men tycker det ser bättre än förväntat.

Däremot är hans lön

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in