Citat:
Ursprungligen postat av
Fantantonio
Dock förväntar man sig en lite bättre PG. Inte någon som snittar knappt 5 assist per match som starter
De har två andra bolldominanta spelare som får till stor del av sina poäng 1-on-1 eller när de kontrar. Mario är duktig försvare, sätter sina treor och för den lilla delen han faktiskt får ta hand om offensiven gör han helt okej jobb. Du kan inte bedömma en point guard bara efter hur många assists per game den har speciellt inte en spelare som inte spelar som en traditionell point guard.
"PG" rollen är överskattad, Lakers vann fem stycken med Fisher, Boston vann med rookie Rondo, Mavs vann med pensionären Kidd, Heat med Chalmers/Cole och Heat made Shaq och Wade vet jag inte ens vem point guarden var. Spurs hade en ung Parker som också "bara" snitta 4 apg när Spurs vann sin andra och tredje ring.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rotselleri
Dock spelar man ju med typ 5e lägst Pace i NBA men ja, de är inget topplag vad gäller assists. Men jag tror inte att det är assists miami ska vara oroliga för, det är snarare att dom inte gillar bangbang basket. Både indiana och chicago är ju lag som gillar att smälla på och gå inside, det som Miami inte gillar. Rätta mig om jag har fel men vad jag kommer ihåg från förra årets slutspel var det returer som var Miamis achilleshäl, jag är tveksam om Oden är rätt man för att fixa till det problemet.
Det har sett bra ut med Bosh och Chris Andersen. Heat blev rövknullade när det kom till returer förra året, men överlag var de väldigt bra defensivt, speciellt med Bosh på planen och offensivt var de effektiva.
Men någon som Hibbert har Bosh ingen chans mot, för svag och kort. Om Chris kan ploacks ~25 minuter och Oden 10-15 så kommer det se bättre ut.
--
Öhh Paul George impregnerade en strippa för inte så länge sen och det sprids nu nakenbilder bland annat på hans hårda kuk. Tydligen blev han catfished av en bög som låtsades vara en kvinna, ska ta och leta upp bilderna på hans kuk till alla bögar här så fort ingen kollega kan se vad jag har för mig.
Han har sugit enda sedan strippan blev gravid.