Citat:
Ursprungligen postat av
Jessica.Amin
Ja har bra betyg bla ett MVG i svenska sen ja har högskola utbildning också. Ja har hört rykten om att Jonas Hassen Khemiri att han också hade bra betyg i svenska. men du kanske tycker språken e som en sten som aldrig ska förändras? Låter tråkigt ja e stolt över min dialekt o den e svenskare en kalles kaviar. Finns ord för såna som försöker o slicka röv o prata svenne: husn**er
1289 igår o ja hoppas på 2000 idag

välkomna välkomna
Hur tror ni utvecklingen ser ut? Kan de bara öka o öka vardag som går? Kan vi se siffror som 5000 om dagen nästa vecka? va talar egentligen emot de? ja väntar me spänning o vet att sverige kommer bli rikare varje dag frågan e bara hur snabbt

Visst, man är en husneger om man inte är en idiot som pratar som en blatte och lever på bidrag. Man är en husneger om man jobbar och har anpassat sig till samhället. Du är för fan dum i huvudet.
Varför du censurerar husneger är oförståeligt, hade du din mamma bakom dig när du skrev det där och inte ville visa att du minsann skriver fult?
Vad du tycker dig göra dig förtjänt av och vad du egentligen får är två skilda saker, att du har MVG i svenska när du skriver "är" som ett "e", "jag" med en stavning "ja", "och" som ett "o" är givetvis inte särskilt troligt. Det låter mer som kaosblattarna som misslyckades få godkänt i svenska och klagar på den strukturella rasismen.
Hur som helst så är det här givetvis början. Innan denna stora flyktingkatastrofen så tvivlade jag på att vi skulle slå förra årets rekord med 81 000 asylsökningar, nu skulle det inte förvåna mig om vi får över 100 000 asylsökningar detta år. Kaoset som kommer uppstå när Migrationsverket får slut på bostäder och kommer stå där med tomma kassor och klänga på Löfven att man behöver större anslag kommer vara stor humor och jag kommer följa det med skräckblandad förtjusning.