2015-09-17, 20:40
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Helt otroligt - när man verkligen trodde att det inte var möjligt att det skulle bli värre så framkommer det helt horribla siffror! 1000/dag!!! Finns inte en möjlighet att detta håller året ut - snart kommer kravet på att alla sommarstugor, husvagnar och/eller friggebodar skall upplåtas till "flyktingarna"...

Ändå är inte anhöriginvandringen medräknad! Vad i helsike händer? Varför vill politrukerna oss så illa?! Vad har de ingått för avtal i smyg? När kollapsar Sverige? Jag är nu verkligen rädd för att vi styrs utav kompletta idioter och dårar som drivs utav personliga agendor som de inte kan revidera...

Sverige är kört!
Citera
2015-09-17, 20:43
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
När jag tänker syrianer, då kommer jag att tänka på Hovsjö

Hovsjö är en stadsdel i Södertälje. Där nästan alla är syrianer, en stadsdel där syrianska språket råder, det är inte helt glasklart för en svensktalande att göra sig förstådd, såvida inte syrianska är första språket.

Syrianerna i Hovsjö arbetar aktivt för att hålla sig utanför det svenska samhället, förutom då de säljer knark utanför stadsdelen, rånar värdetransporter, utövar utpressning osv. Till att de vill "lysa och glassa" med värsta guldklockan, guldhalsband utanför egna stadsdelen.

Sökandet efter bekräftelse......

Alla vet ju att det är kattskit de har runt halsen och armarna, förlåt kattguld... Inte kattskit

Fattar inte varför Hovsjö i Södertälje har denna udda befolkning, tror de är nästan 10 000 individer, individer som valt att stå utanför det svenska samhället, som inte bidrar med något. Bara är tärande, "ska" ha dina och mina skattepengar som bidrag, råna oss, skapa kostnader i form av kriminalvård och förhöjda försäkringspremier.

Hur många nya Hovsjö skall nuvarande regering och riksdag låta bygga, och hur stor anhöriginvandring/anhörigplacering, koncentration av aktivt utanförskap, skall nuvarande regering och riksdag tillåta?

Räcker det inte med nuvarande statistik? Rättsvårdande myndigheter släpar ju efter....

Guldrån i Södertälje, skottlossningar i Göteborg, sprängningar och handgranatskastningar i Malmö..
.

Jag har aldrig förstått det engagemang som exempelvis Kristallnatten sammankallade. Kan än idag inte förlika mig med att jag skulle kunnat delta i nämnda aktivitet.

Men jag är lite smått orolig för att historien kan återupprepas, och även inkludera Sverige, inte enbart innefatta ett land som Tyskland.

Och jag tror att när det måttet är rågat, då tendensen till något som börjar liknas vid ett inbördeskrig, när det måttet är rågat!

Då får vi besök av ryssen, som överlägset förklarar oss som förlorare, annekterar, och som förklarar var det blå skåpet, som vi i nutid skitit i, var det blå skåpet skall stå!

Bara en lite rättelse:

Syrianer är en kristen minoritet i Syrien med en speciell gammal form av kristendom, de är en del av det gamla assyriska folket.

Syrier, som nu flyr kriget, är befolkningen i Syrien.

I övrigt så ids jag inte kommentera ditt inlägg.
Citera
2015-09-17, 20:44
Medlem
Pungsvings avatar
Det kommer snart bli värre. Polisen kommer kommenderas ut att skjuta mot etniska svenskar för att kuva dem ytterligare. Typ Nordkorea.
Citera
2015-09-17, 20:44
Medlem
henkesss avatar
Det är riktigt mycket. Sverige kommer bli invaderat med invandrare. Kriminaliteten kommer öka markant och ekonomin att förfalla. Det är en tragisk utveckling, Sverige är ett sänkande skepp.
Citera
2015-09-17, 20:46
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hencesson
Sverige är helt förlorat. Var fan ska man bege sig?

Vad som helst, t.ex. till Ungern, bara du och alla andra främlingsfientliga , islamofober och rasister lämnar landet!
Citera
2015-09-17, 20:48
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Helt otroligt - när man verkligen trodde att det inte var möjligt att det skulle bli värre så framkommer det helt horribla siffror! 1000/dag!!! Finns inte en möjlighet att detta håller året ut - snart kommer kravet på att alla sommarstugor, husvagnar och/eller friggebodar skall upplåtas till "flyktingarna"...

Ändå är inte anhöriginvandringen medräknad! Vad i helsike händer? Varför vill politrukerna oss så illa?! Vad har de ingått för avtal i smyg? När kollapsar Sverige? Jag är nu verkligen rädd för att vi styrs utav kompletta idioter och dårar som drivs utav personliga agendor som de inte kan revidera...

Sverige är kört!

Förstår du inte att ni svenskar är problemet? Politikerna är jävligt trötta på ert gnäll om trygghet och vilja till underkastelse. Vad skulle du gjort om din granne kom till dig varje månad med sin lön och sa "Ta mina pengar och bestämm allt vad jag ska göra. Du har full kontroll. Bestäm över mig." Snart nog skulle du väsa "Gå och och häng dig din jobbiga jävel!"
Citera
2015-09-17, 20:49
Avstängd
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeventyr
Personligen tycker jag att situationen börjar bli så extrem att jag skulle välkomna en rysk invasion. Putin kan inte vara sämre än löfven.

Personligen vill jag ha ett nyval.

Det som nu händer och sker är så extrem, får en sådan extrem påföljd, att endast en folkvald riksdag kan ges företräde att omvälva det svenska samhället så negativt, så som nu sker.

Det som nu sker är som en folkvald riksdag ensamt under mandatperioden skulle ändra grundlagen! Under en och samma mandatperiod.

Det som nu sker är grundlagsvidrigt!

Jag tror att det som nu sker kommer att förändra världspolitiken!

Jag har aldrig varit sovjetvän, har varit aktiv i SMU och MUF. När jag gjorde lumpen och efterföljande SÖB:er, KFÖ:er. Då var alltid ryssen fienden nummer 1.

Men jag börjar svikta i min tro....
Citera
2015-09-17, 20:51
Medlem
Det kan vara så att svartingarna börjat inse att stämningen håller på att förändras i Europa. Multikultivänstern tappar mark. Folk är trötta på allt kaos, alla utgifter alla förbannade lögner. Det här kan vara sista chansen för dem att komma hit och injicera snyltarsnabeln. De vill få in en fot och leva på bidrag, lura någon dum blondin och sprida sina skitgener innan det är försent. Innerst inne vet de är de är helt oförmögna till att konstruera välfungerande civilsamhällen i Mellanöstern. Därför måste de parasitera på oss.
Citera
2015-09-17, 20:52
Medlem
Vad tror ni, Annie Lööfs dröm om 40 miljoner invånare kanske blir sann inom snar framtid?
Sverige med 8 miljoner Svenska och 32 miljoner invandrare haha!
Citera
2015-09-17, 21:01
Avstängd
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Bara en lite rättelse:

Syrianer är en kristen minoritet i Syrien med en speciell gammal form av kristendom, de är en del av det gamla assyriska folket.

OK!

Men jag diskuterar inte religion!
Själv är jag agnostiker!
Struntar totalt i om de är muslimer, kristna, judar, hinduer till voododuer...

Det handlar om skilda kulturer, personligheter, hur man skall bete sig!

Att den rödgröna röran och alliansen, utan att rådfråga svenskarna, håller på att skapa en mixad zon av den svenska planhalvan, vilket majoriteten av vi äkta svenskar INTE går med på!

Mina förfäder, som kan spåras ned till 1600-talet, känner jag daglig förnimmelse av!

Och den förnimmelsen stödjer min linje! Och där har vi problematiken!

Fler svenskar än jag är frustrerad över det grundlagsbrott, som nu den rödgröna röran och alliansen begår gentemot Svea Rikes Lag!

Jag vill se framtida processer mot dem som är skyldiga! De skall nagelfaras!
Senast redigerad av Kallis 2015-09-17 kl. 21:13.
Citera
2015-09-17, 21:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Bara en lite rättelse:

Vem faan bryr sig om det så vore marsmänniskor, vilket de synes vara - de skall bara dra åt helvete och dö! Är du stolt nu när 1000 blattar driver in över gränserna/varje dag? Det är för faan rena rama störtfloden, eller anser du att det fortfarande inte pågår en massinvandring?

Skjut av politruker och vänsterpatrask som inte vet sitt eget bästa. Obs! Ingen uppmaning, bara en still reflektion i mitt febriga sinne!
Citera
2015-09-17, 21:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Och var får friatider dessa siffror ifrån?

Edit: Tydligen ifrån Migrationsverket. Men alla kommer inte stanna ändå( få asyl) tyvärr, så jag förstår inte varför ni blir så upprörda.

Säg att "endast" 75% stannar - är detta en acceptabel summa/dag, enligt dig? Hur många "flyktingar" när du vid din barm? Om ingen, så håll bara käft!

Sverige är härmed officiellt dödförklarat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in