Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
givetvis kan det påverkar hur intresserad jag skule vara av att anställa personen. Det är en av många saker som kan påverka en sådan sak. men det är väl hans val vilken bild av sig han vill ge andra.
men detta var inte ett jobb, detta är tramsande för att systemet är så uppbyggt att det ska trampas på de som har det sämst. detta var en praktikplats på en intregrationsverksamhet, vem tror på allvar han skulle få jobb där sen oavsett hur mycket han spelade med som snäll och duktig samt lydig?
Haha svenska kvinnor är så äckligt naiva precis som du. Jag lovar dig att jag kommer njuta den dagen dessa muslimska svin får makt över samhället för då kommer kvinnor som du få finna dig i att bli harem-slavar som finns i hella mellanöstern vars enda funktion är att lyda och suga kuken på muslimska män i modern slavhandel...
Hur fan är kvinnor funtade egentligen? Försvarar samma barbariska svin som i muslimska länder har kvinnliga slavar som de gärna piskar eller halshugger offentligt om de inte lyder...
Det är dock ett fint straff ni förrädare får, tror du att ni kommer undan med att stötta Mohammeds parasiterande på svenska folket utan straff? Ert straff blir att muslimerna ni älskar så mycket får total makt över er i framtiden....