2013-05-19, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pauler
Om 10 år så är det absolut inte omöjligt. Vi massimporterar denna felaktiga kultur som kallas islam. Att inte fler svenskar säger ifrån borde man forska om. Så här kan det inte få fortsätta. Jag skäms utomlands för att kalla mig svensk. Idag skrattar de åt oss, imorgon ser de mer än ner på oss. Vi måste vara det sämsta folket i världen, vi kanske förtjänar denna utveckling.

Det kanske sker en utvandring från Sverige likt den på 1800-talet. När det är dags för mig att bilda en familj så hoppas jag att jag tagit mig härifrån eller att någon tar tag i problemen.
Citera
2013-05-19, 01:10
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daddyshome
Det kanske sker en utvandring från Sverige likt den på 1800-talet. När det är dags för mig att bilda en familj så hoppas jag att jag tagit mig härifrån eller att någon tar tag i problemen.

Det ser mer eller mindre likadant ut överallt (samma multikultivurmande elit i hela västvärlden). Island eller Finland kanske kan funka, dock endast temporärt.

Stand your ground.
Citera
2013-05-19, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
givetvis kan det påverkar hur intresserad jag skule vara av att anställa personen. Det är en av många saker som kan påverka en sådan sak. men det är väl hans val vilken bild av sig han vill ge andra.

men detta var inte ett jobb, detta är tramsande för att systemet är så uppbyggt att det ska trampas på de som har det sämst. detta var en praktikplats på en intregrationsverksamhet, vem tror på allvar han skulle få jobb där sen oavsett hur mycket han spelade med som snäll och duktig samt lydig?
Haha svenska kvinnor är så äckligt naiva precis som du. Jag lovar dig att jag kommer njuta den dagen dessa muslimska svin får makt över samhället för då kommer kvinnor som du få finna dig i att bli harem-slavar som finns i hella mellanöstern vars enda funktion är att lyda och suga kuken på muslimska män i modern slavhandel...

Hur fan är kvinnor funtade egentligen? Försvarar samma barbariska svin som i muslimska länder har kvinnliga slavar som de gärna piskar eller halshugger offentligt om de inte lyder...

Det är dock ett fint straff ni förrädare får, tror du att ni kommer undan med att stötta Mohammeds parasiterande på svenska folket utan straff? Ert straff blir att muslimerna ni älskar så mycket får total makt över er i framtiden....
Citera
2013-05-19, 01:22
Medlem
TheHandOfGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgotth
Haha svenska kvinnor är så äckligt naiva precis som du. Jag lovar dig att jag kommer njuta den dagen dessa muslimska svin får makt över samhället för då kommer kvinnor som du få finna dig i att bli harem-slavar som finns i hella mellanöstern vars enda funktion är att lyda och suga kuken på muslimska män i modern slavhandel...

Hur fan är kvinnor funtade egentligen? Försvarar samma barbariska svin som i muslimska länder har kvinnliga slavar som de gärna piskar eller halshugger offentligt om de inte lyder...

Det är dock ett fint straff ni förrädare får, tror du att ni kommer undan med att stötta Mohammeds parasiterande på svenska folket utan straff? Ert straff blir att muslimerna ni älskar så mycket får total makt över er i framtiden....

Woow, chill out dude...
Citera
2013-05-19, 01:24
Medlem
nothingnessers avatar
Kan man lita på denna artikel? Låter helt vrickat detta.
Citera
2013-05-19, 01:40
Medlem
ispiks avatar
Hur ska det se ut i Sverige om 10 år om detta vansinne får fortsätta?

Muslimerna tar över landet och påstår sig bli kränkta längs vägen.
Svensken får betala uppehälle och så kallat skadestånd.

Man blir gråtfärdig av det ynkliga och ryggradslösa landet Sverige.

Är inte den svenska moralen, traditionerna och sederna värda någonting?

Gruppvåldtäkter och annan invandringskriminalitet ökar lavinartat.
Kvinnosynen är skev, sharialagar och djurplågande halalslakt kommer att bli vardag.

Det finns bara ett parti som öppet verkar för en sund invandringsstrategi.
Svenskarnas Parti - SvP!
Senast redigerad av ispik 2013-05-19 kl. 01:44.
Citera
2013-05-19, 01:58
Bannlyst
Ytterligare ett kontor som får se baksidan av mongokultur.
30 000:- är småpengar med tanke på PR-effekten nyheten har lokalt. Det är billig reklam för SD, finansierad av alla.
Citera
2013-05-19, 02:06
Medlem
bigbossjonass avatar
Kan någon snäll person fixa fram kvinnans adress/Email /mobilnummer då ska jag betala böterna åt henne! Dör är nåt så in åt helvete fel och dom som dömde henne borde skämmas!
Citera
2013-05-19, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonD
Undra hur hans resonemang var där, spelar det någon roll om han skakar hennes hand när hon trots allt är hans chef oavsett vad? Är det okej för apan att följa order från en kvinna så länge han inte skakar hennes hand?

Alltså vad är det ni inte förstår? Eller låtsas ni bara?

Det handlar inte om att kvinnor är "djur" som trådstartaren skrev eller om att ta order eller skaka en kvinnas hand.

Det gäller båda könen, en kvinna får inte ta en man i hand och en man får inte ta en kvinna i hand...ingen diskriminering mellan könen
Citera
2013-05-19, 02:10
Medlem
angestlamusiques avatar
Är detta på riktigt? Han får ekonomisk ersättning för att han var tvungen att skaka hand med en kvinna? Är det inte mer diskriminering att han ratar kvinnor handslag? Vad pinsam vår ras är, nu får man skadestånd för att man känner sig kränkt. Pinsamt.
Citera
2013-05-19, 02:20
Medlem
Om det är en kvinna som överräcker 30.000 kronor är jag övertygad om att han tar emot dem utan att knota det minsta. Vad är det för fel på muslimer när de känner sig så kränkta av allting ?
Citera
2013-05-19, 02:20
Avslutad
Status av Nasrin Sjögren på Facebook:

"fick berättat för mig att min muslimske far lämnade en arbetsplats omkring 1990, eftersom han vägrade finna sig i att ha en kvinna som chef. Då fick han bara gilla läget och acceptera konsekvenserna av sitt val. I dag hade han kunnat bli snudd på ekonomiskt oberoende genom att hävda sin kränkthet och göra en anmälan till DO."

Ett exempel som tar det ett steg längre, men exakt samma princip. Båda gör skillnad på kön pga sin religionstro, var ska man dra gränsen? Man har som sagt all rätt att göra sådana val och vägra vissa saker, men det ska mycket till innan det borde klassas som ett "lidande" som man bör få skadestånd för.

Gör man det så enkelt är det som att be om att folk kommer att chansa på skadestånden och utnyttjar det hela. Nej, jag påstår inte att det enbart gäller muslimer, andra grupper i samhället hade också tagit chansen om samhället är så dumsnälla mot dom. Nån jävla gräns måste det ju finnas där man inte kan ge folk skadestånd för sitt "lidande".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in