Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-05-18, 09:20
  #1
Medlem
BeneTheCops avatar
Jag är nyfiken på att ha sex även med svarta kvinnor . Har aldrig haft nöjet/njutningen än , skulle gärna vilja , men ni som har haft det , hur är de ?
De har former , rumpan , benen , brösten , det är så läckert
Berätta gärna om erfarenheter ni haft med såna kvinnor/tjejer.
Är de hetare , intensivare etc etc..
Citera
2013-05-18, 09:54
  #2
Medlem
Ingen större skillnad visavi vita kvinnor eller asiatiskor, det är ganska vanligt att de har stor bak dock och deras könshår är lite som stålull.
Citera
2013-05-18, 10:17
  #3
Medlem
Alonens avatar
...en del säger...
"Once U go black, U never go back!"
Citera
2013-05-18, 11:27
  #4
Medlem
BeneTheCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
...en del säger...
"Once U go black, U never go back!"

Har också hört det
Just därför verkar de så härliga och sköna , vill gärna prova själv för att se om det stämmer..
Citera
2013-05-18, 11:54
  #5
Medlem
BernardLoutres avatar
De är väl som vanliga kvinnor, fast lite mörkare.
Citera
2013-05-18, 12:08
  #6
Medlem
Precis som vita tjejer är det förmodligen väldigt individuellt...
Citera
2013-05-18, 15:11
  #7
Medlem
GLYKOZs avatar
Jag har haft sex med ett antal svarta tjejer i Afrika, har gått igång extra mycket på sex med dem i jämförelse med vita tjejer. Kanske pga. deras kroppar, hudfärg, dofter, miljöer odyl.!? Vackert att lägga sin säd på henne som avslutning, likt en : icing on a choclatecake..........
Citera
2013-05-18, 16:16
  #8
Medlem
vittnesskydds avatar
de är så vildsinta
och djuriska i sängen så man nästan känner sig skyldig till tidelag.
Citera
2013-05-18, 18:33
  #9
Medlem
Vill med testa någon gång, men då snackar vi inte hel neger. Inte oh hey oh hey mama africa, utan mer lite latina liknande. Fina former har dom människorna.
Citera
2013-05-26, 16:21
  #10
Medlem
BeneTheCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLYKOZ
Jag har haft sex med ett antal svarta tjejer i Afrika, har gått igång extra mycket på sex med dem i jämförelse med vita tjejer. Kanske pga. deras kroppar, hudfärg, dofter, miljöer odyl.!? Vackert att lägga sin säd på henne som avslutning, likt en : icing on a choclatecake..........

Låter som en dröm... En riktigt härlig efterrätt.. Läckert beskrivet , så vill jag också göra
Tycker att svarta/mulatter är riktigt läckra , med sina goa former ojojoj...
Citera
2013-05-26, 22:23
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeneTheCop
Låter som en dröm... En riktigt härlig efterrätt.. Läckert beskrivet , så vill jag också göra
Tycker att svarta/mulatter är riktigt läckra , med sina goa former ojojoj...
Och vad är det som håller dig tillbaka? Det finns negertjejer i Sverige, men om du har råd rekommenderar jag starkt en knullresa till Afrika. Negresserna i Sverige är mer eller mindre försvenskade. Utseendet är ju detsamma, men om du även vill bekanta dig med den afrikanska knullmentaliteten så bör åka till Afrika.
Citera
2013-05-27, 20:24
  #12
Medlem
BeneTheCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Och vad är det som håller dig tillbaka? Det finns negertjejer i Sverige, men om du har råd rekommenderar jag starkt en knullresa till Afrika. Negresserna i Sverige är mer eller mindre försvenskade. Utseendet är ju detsamma, men om du även vill bekanta dig med den afrikanska knullmentaliteten så bör åka till Afrika.

Typ Gambia då eller ? Västafrika är populärt , vet flera som åkt dit , om råd så javisst
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback