Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-27, 21:18
  #13
Medlem
Golachabs avatar
Varför skulle de vara annorlunda? Är de inte också människor? Tror mer att det är psykiska orsaker som gör att en del får för sig att ett folkslag är bättre än andra i sängen.
Citera
2013-05-27, 21:38
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeneTheCop
Typ Gambia då eller ? Västafrika är populärt , vet flera som åkt dit , om råd så javisst
Gambia är ett land med mycket turister. Sådana länder undviker jag. Ghana rekommenderar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Varför skulle de vara annorlunda? Är de inte också människor? Tror mer att det är psykiska orsaker som gör att en del får för sig att ett folkslag är bättre än andra i sängen.
Att man är människa betyder inte att man har allt gemensamt med alla andra människor. Beteende är något som i hög grad är inlärt.
Citera
2013-05-27, 21:41
  #15
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Gambia är ett land med mycket turister. Sådana länder undviker jag. Ghana rekommenderar jag.

Att man är människa betyder inte att man har allt gemensamt med alla andra människor. Beteende är något som i hög grad är inlärt.
Så hur inlärs denna speciella sexförmåga i länder där befolkningen är av svartare?
Citera
2013-05-27, 21:44
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Så hur inlärs denna speciella sexförmåga i länder där befolkningen är av svartare?
Precis som svenskar t.ex. lär sig svenska. Man tar efter de människor man umgås med.
Citera
2013-05-27, 21:52
  #17
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Precis som svenskar t.ex. lär sig svenska. Man tar efter de människor man umgås med.
Ja får förbli oense med dig där. Jag hävdar fortfarande min idé snarare än att extravaganza sexkunskaper ärvs vidare på något okänt kulturellt sätt, framförallt om man talar om en hel jävla kontinent och diasporafolk från denna.
Citera
2013-05-27, 22:00
  #18
Medlem
Alienpsysvamps avatar
mörkare på natten och på dagen ser man en rund fin negress rumpa.
Citera
2013-05-29, 08:34
  #19
Medlem
Per.G.Olas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Så hur inlärs denna speciella sexförmåga i länder där befolkningen är av svartare?

Nu är det inte helt ovanligt att afrikaner har många sexuella relationer från en relativt tidig ålder. Det beror oftast på att det saknas starka religiösa tabun mot sexuella kontakter utanför äktenskapet. Om du har mycket sex blir du helt enkelt bra på det. En nackdel med det ser man i subSahara där hela generationer dör av AIDS.

Enligt min egen erfarenhet så luktar afrikanska kvinnors kroppar mer än asiatiskors och vita kvinnors, ofta en ganska stark mustig doft.
Citera
2013-05-29, 21:39
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per.G.Ola
Nu är det inte helt ovanligt att afrikaner har många sexuella relationer från en relativt tidig ålder. Det beror oftast på att det saknas starka religiösa tabun mot sexuella kontakter utanför äktenskapet. Om du har mycket sex blir du helt enkelt bra på det. En nackdel med det ser man i subSahara där hela generationer dör av AIDS.

Enligt min egen erfarenhet så luktar afrikanska kvinnors kroppar mer än asiatiskors och vita kvinnors, ofta en ganska stark mustig doft.
Jag håller med om allt det! Negresslukten är faktiskt det jag uppskattar mest.
Citera
2013-06-02, 16:29
  #21
Medlem
BeneTheCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Jag håller med om allt det! Negresslukten är faktiskt det jag uppskattar mest.

Oj , menar du att de luktar mer alltså ? Härligt mustigt kan jag tro ?
Och varför Ghana , har du varit där t.ex , träffat några härliga negresser , så du talar av erfarenhet ? Underbara negresser..Mmmm
Citera
2013-06-04, 21:50
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeneTheCop
Oj , menar du att de luktar mer alltså ? Härligt mustigt kan jag tro ?
Och varför Ghana , har du varit där t.ex , träffat några härliga negresser , så du talar av erfarenhet ? Underbara negresser..Mmmm
Ja, jag har varit i Ghana och jag har knullat negresser i Ghana. En annan fördel jag kan se med Ghana är att de flesta där talar engelska. Kan man även franska och/eller portugisiska är situationen en annan.
Citera
2013-06-05, 18:03
  #23
Medlem
BeneTheCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Ja, jag har varit i Ghana och jag har knullat negresser i Ghana. En annan fördel jag kan se med Ghana är att de flesta där talar engelska. Kan man även franska och/eller portugisiska är situationen en annan.

Vad härligt det låter
Tycker du att Ghanatjejer är läckra och fina ? Var de sköna och härliga i sängen ? Vill gärna veta , känns som att Ghana är ett land att besöka nån gång , och så bra att de kan engelska , det är ju det man själv också kan..
Citera
2013-06-05, 18:05
  #24
Medlem
BeneTheCops avatar
Har läst nånstans att Ghanatjejer är öppna och frigjorda ? Stämmer det , både om sin sexualitet också , nån som kan bekräfta det ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback