• 1
  • 2
2013-05-16, 21:58
Medlem
cybergrodans avatar
Jag har levt på Iphone 3Gs nu i ca 2 år, och idag när jag spräckte skärmen fick jag nog, tänkte gå ner på stan imorgon och köpa en ny, självklart Iphone!

Jag såg att det redan fanns en liknande tråd här, men den var ett halvår gammal och det känns som att det är fler nu som har femman.

Det står alltså mellan femman 16gb för 5895 :- och 4S för 4995 :-

Det är inga extrema prisskillnader egentligen, men det vore ändå kul att veta vad det egentligen är för skillnader mellan dem?
Är det värt de extra hundralapparna för femman eller räcker 4S:en?
Citera
2013-05-16, 22:04
Medlem
DenSureOptimistens avatar
Förstår inte varför du vill köpa en iPhone och inte en Nexus, men jag skulle nog köra på iPhone 4S. Tycker inte 5an är värd prisskillnaden.
Citera
2013-05-16, 22:10
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSureOptimisten
Förstår inte varför du vill köpa en iPhone och inte en Nexus, men jag skulle nog köra på iPhone 4S. Tycker inte 5an är värd prisskillnaden.

Jag har bara apple prylar, och jag älskar det. Jag kommer aldrig att köpa en annan telefon än Iphone..
Okej, verkar vara många som tycker det, kan inte bestämma mig
Citera
2013-05-16, 22:14
Medlem
f0cuss avatar
Jag hade köpt 5an, det sägs dock att högtalaren på både 5an och 4Sen ofta går sönder. Men herrejävlar, man har ju tre års reklamationsrätt

Och byt för fan inte ner dig till någon jävla Nexus.
Citera
2013-05-16, 22:28
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Jag hade köpt 5an, det sägs dock att högtalaren på både 5an och 4Sen ofta går sönder. Men herrejävlar, man har ju tre års reklamationsrätt

Och byt för fan inte ner dig till någon jävla Nexus.
Ja, jag får känslan av att jag kommer ångra mig om jag köper 4S:en
Citera
2013-05-16, 22:30
Medlem
iPhone är överprissatt skit.. Bättre o satsa på en annan telefon.. När man uppgraderar sig iPhone väg är det som att bara som att byta skal, ingen som helst skillnad. Hela iOS är ju så himla låst. Ända sättet att få telefonen precis som man vill ha den är att jailbreaka den..

Satsa på annat märke. Bytte för någon månad sedan från iPhone och kan inte vara nöjdare!
Citera
2013-05-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frazzy94
Satsa på annat märke. Bytte för någon månad sedan från iPhone och kan inte vara nöjdare!
Vad köpte du, då? Jag är i liknande läge som TS.
Citera
2013-05-16, 23:17
Bannlyst
Enda skillnaden mellan 5an och 4s är följande

1.Skal- 4s har glas som skal och 5an har aluminium
2. Längden 5an är längre än 4s
3. 5an är lite snabbare än 4s

Så ts värt att betala tusen kr extra för dessa 3 uppgraderingar?
Citera
2013-05-16, 23:27
Medlem
http://versusio.com/se/apple-iphone-...iphone-4s-64gb
Citera
2013-05-16, 23:45
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcarcar
http://versusio.com/se/apple-iphone-...iphone-4s-64gb

Denna har jag läst tidigare, och den får min verkligen inte att tveka på att köpa femman, men det verkar finnas så jäkla massa olika uppfattningar och femman verkligen är bättre!
Citera
2013-05-17, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Denna har jag läst tidigare, och den får min verkligen inte att tveka på att köpa femman, men det verkar finnas så jäkla massa olika uppfattningar och femman verkligen är bättre!

Jag har själv iphone 5. Hade 4S innan
Citera
2013-05-17, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan

Jag har själv Iphone 5 nu. Hade 4S innan och jag är jäkligt nöjd med 5an gillar att den är lättare och nöjd med batteritiden sen bättre ljud och ljudinspelning när man filmar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in