2014-02-13, 17:53
Medlem
munkenpetersens avatar
Helsikke va dött det blivit i denna tråd, någon person som hittat någon rolig bil eller roligt event som är fräckt! ? Något guldgrävar event?
Citera
2014-05-29, 20:40
Medlem
FFFFFs avatar
Nån som fått senna-updaten? Skulle kommit i förrgår men verkar vara ytterligare försenat.

Caterham 7 rekommenderas för övrigt för rolig bil!
Citera
2014-07-30, 15:57
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munkenpetersen
Helsikke va dött det blivit i denna tråd, någon person som hittat någon rolig bil eller roligt event som är fräckt! ? Något guldgrävar event?

Nya events kom i en update nyligen och du får två nya bilar om du kör minst 1 varv felfritt

http://www.gtplanet.net/forum/board/...asonal-events/
Citera
2014-08-14, 13:01
Medlem
Varför inte skapa liv i denna tråd igen?

Eftersöker lite tips.

Jo, sitter och harvar i International A och vill gärna låsa upp Super-klassen.
Men ack så trögt det går. Har 93 stjärnor och vem inte hur många som behövs. Men det visar sig.

Behöver något bra att ratta runt med i "Final event of International A".
Har handlat bilar på måfå men lyckas alltid köpa på mig "fel".
Några tips på något bra åk med medföljande finjusteringar?

Om någon sitter inne med tips för den hägrande Super-klassen så kläm fram det bara.
Citera
2014-08-18, 10:14
Medlem
Är detta spel något att ha? Försöker lägga vantarna på det men ser att det ligger för 399:- på pSN.
Jag är inte snål, men vill inte stödja en utvecklare som inte ger spelaren det den vill ha.

Jag har GT5 (haveri) och Assetto Corsa till PCn..
Citera
2014-08-20, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Är detta spel något att ha? Försöker lägga vantarna på det men ser att det ligger för 399:- på pSN.
Jag är inte snål, men vill inte stödja en utvecklare som inte ger spelaren det den vill ha.

Jag gillar det. Hade GT5 också men tycker att denna version är bättre. Åkningen är väl i stort sett detsamma, men "hemmenyn" i sexan gillar jag skarpt. Lättare att navigera sig runt.

BTW, laddade hem Dirt 3 för ett bra tag sedan på PSN för, har jag för mig, 20 euro. Det var värt pengarna. Svårtstyrt spel, men om man lägger manken till och övar upp sig så är det att rekommendera.
Citera
2014-10-04, 23:45
Medlem
Porsennas avatar
En fundamental sak tycker jag är negativt med det här spelet. Jag återkommer med klargörande när jag är nykter. Men en fråga kan jag ställa ikväll! Varför har PD valt att man ALDRIG får kvala till ett lopp och få en bättre grid-position?
Citera
2015-01-30, 17:12
Medlem
Fhitals avatar
Skaffade spelet idag. Jag har alltid gillat Gran Turismo-spelen, även om jag håller med om att det finns saker som är helt värdelösa.

Hoppas det blir lite liv i denna tråden.
Är det någon som fortfarande är aktiv i spelet?
Citera
2015-01-31, 09:51
Medlem
tpariss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Skaffade spelet idag. Jag har alltid gillat Gran Turismo-spelen, även om jag håller med om att det finns saker som är helt värdelösa.

Hoppas det blir lite liv i denna tråden.
Är det någon som fortfarande är aktiv i spelet?

Skaffade spelet för några veckor sedan i väntan på GT7. Ska försöka vara lite mer aktiv framöver då jag haft fullt upp med mina egna bilar på fritiden.
Citera
2015-02-01, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tparis
Skaffade spelet för några veckor sedan i väntan på GT7. Ska försöka vara lite mer aktiv framöver då jag haft fullt upp med mina egna bilar på fritiden.
Någon info om GT7, kommer till PS4 va?
Citera
2015-02-01, 17:39
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj

Här har du det billigare, snåljåp: http://cdon.se/spel/gran_turismo_6-2...isjakt_se_game
Citera
2015-02-02, 03:41
Medlem
Fhitals avatar
Jag tycker sexan är snäppet bättre än femman hittills, men jag har dock bara 4-5 timmars speltid. Tycker det är synd att det inte är mer likt Forza i form av customization. Det finns helt klart utrymme för det men de konservativa japsarna på Polyphony vägrar ju implementera det. Tror att detta på längre sikt kan leda till spelets död.

I övrigt tycker jag inte att det finns någon form av community-känsla över huvud taget, men det har å andra sidan aldrig funnits i serien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in