Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-13, 18:55
  #1
Medlem
Tja, jag ska gå på en arbetsintervju imorgon hos TIG AB. Sökte till många olika ställen (för sommarjobb) har dock ingen aning om vad företaget pysslar med. Kunde inte heller fråga vilket jobb det var när dom ringde och bad mig att komma till en arbetsintervju. Skulle kännas smått udda fall dom visste att jag inte visste vad det var för jobb jag sökt till. Tacksam för svar
Citera
2013-05-13, 19:04
  #2
Medlem
Otems avatar
Har sökt runt en del på google, hittar ej info om vad företaget sysslar med, dock finns det info om vilken omsättning dom har osv.

Du får helt enkelt veta när du är där antar jag.
Citera
2013-05-13, 19:11
  #3
Medlem
inte en aning men verkar rätt Telemarketing

http://www.allabolag.se/5565316956/verksamhet
Citera
2013-05-13, 19:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brollio
inte en aning men verkar rätt Telemarketing

http://www.allabolag.se/5565316956/verksamhet
Telemarketing = Telefonförsäljning?
Citera
2013-05-13, 19:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mp4-12c
Tja, jag ska gå på en arbetsintervju imorgon hos TIG AB. Sökte till många olika ställen (för sommarjobb) har dock ingen aning om vad företaget pysslar med. Kunde inte heller fråga vilket jobb det var när dom ringde och bad mig att komma till en arbetsintervju. Skulle kännas smått udda fall dom visste att jag inte visste vad det var för jobb jag sökt till. Tacksam för svar
Hur lyckas du ens formulera en ansökan när du inte klarar av att leta upp svar på detta själv??
Citera
2013-05-13, 19:59
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mp4-12c
Telemarketing = Telefonförsäljning?

Jepp men stod även något om undersökningar men gå dit iaf SNI koderna behöver inte betyda så mycket.
Citera
2013-05-13, 20:55
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denkmal
Hur lyckas du ens formulera en ansökan när du inte klarar av att leta upp svar på detta själv??
Skickade mitt cv och personliga brev till flera olika ställen, skrev ett "neutralt" cv så det va bara att skicka runt

Citat:
Ursprungligen postat av Brollio
Jepp men stod även något om undersökningar men gå dit iaf SNI koderna behöver inte betyda så mycket.
ty, jepp det ska jag göra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback