Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-13, 17:36
  #1
Avstängd
Jag mår skit, i psyket. JAG VILL DÖ.
Jag VÅGAR verkligen INTE prata med någon.
Jag vill ta överdos. Men jag känner mig ändå inte reda att dö just nu.
jag vill ta överdos utan att dö. (som ett rop på hjälp eftersom jag inte själv vågar ta kontakt med ngn)
Hur ska jag göra?

Hur många tabletter (alvedon)
Om man tar sprit före tabletterna, är det farligt då?

hjälp mig!! Om ni inte hjälper mig så kommer jag ta självmord på riktigt. jag har ingen att vända mig till.
jag vill inte heller ringa ngn jävla hjälplinje
Citera
2013-05-13, 17:55
  #2
Medlem
Emhs avatar
Alvedon kommer bara sabba levern för dig om du överdoserar och det kommer sluta med att du dör i leversvikt.
Oavsett vad du tar kommer din kropp ta stryk och det kan sluta att du får det värre än du faktiskt har det nu så gör det inte..
Citera
2013-05-13, 17:55
  #3
Medlem
Veeoons avatar
Käka 10g. Alltså 20 st 500mg. Sen direkt ringer du 112 och säger vad du gjort, säg att du skulle begå självmord men ångrar dig och du inte kan spy.

Ringer du inte 112 kan det gå förbannat illa och det är ingen ren död vi snackar, utan flera dagar med utdragna plågor. Du har två timmar på dig att få aktivt kol och magpumpning.

Allt jag har skrivit ovan är förbannat dumt och jag önskar att du bara skulle söka hjälp på ett vanligt sätt. Men det är väl bättre än att du dör. Lycka till.
__________________
Senast redigerad av Veeoon 2013-05-13 kl. 18:02.
Citera
2013-05-13, 18:39
  #4
Medlem
Varför vill du dö/skada dig sj för?
Citera
2013-05-13, 19:03
  #5
Medlem
lithionits avatar
Besök närmsta psykakut så du får hjälp att komma ur dina självmordstankar du bär på nu.
Citera
2013-05-13, 20:44
  #6
Medlem
Strodes avatar
Du får nog större effekt om du ställer dig på en bro eller annan hög plats, där folk ser dig och kan stoppa dig. Vägra en stund, och låt dom sedan "rädda" dig. Det borde leda till att du får hjälp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback