Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-13, 16:36
  #1
Medlem
Andersson93s avatar
I natt hade jag en underbar dröm. Jag drömde att jag var hemma hos min kompis hus, jag låg hans mamma och pappas säng med en massa vackra och nakna tjejer. Så jag la mig i mitten med en två tjejer runt mina armar medan en tredje tjej skulle suga av mig. Men ser tar drömmen slut och jag vaknar och måste stiga upp

Jag skriver inte alls detta för att skryta på något sätt. Varför tar alltid drömmar slut när väl det bästa ska hända? Detta är inte första gången heller precis.

Någon som har en aning?

P.S. Ursäkta om tråden ligger i fel ämne, var inte helt säker.
Citera
2013-05-13, 16:39
  #2
Medlem
localeyes avatar
Du får för lite sex
Citera
2013-05-13, 16:57
  #3
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av localeye
Du får för lite sex
Inte bara för lite. Jag får inget!
Citera
2013-05-13, 18:56
  #4
Medlem
Scraps avatar
Du kanske blir så uppspelt att du tänker: wow nu jävlar ska det sexas, och med det blir du för taggad och vaknar av den anledningen? Försök att tagga ner lite nästa gång, hur du nu ska göra det..
Citera
2013-05-13, 21:14
  #5
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Du kanske blir så uppspelt att du tänker: wow nu jävlar ska det sexas, och med det blir du för taggad och vaknar av den anledningen? Försök att tagga ner lite nästa gång, hur du nu ska göra det..
Hehe, jo jag tänkte på det också. Kommer dock bli lite svårt i drömmen
Citera
2013-05-13, 22:52
  #6
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Hehe, jo jag tänkte på det också. Kommer dock bli lite svårt i drömmen
Precis! har du försökt med Lucid Dreaming? Det finns ett bra forum på Reddit för det om du är intresserad
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback