2013-05-11, 17:29
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Detta menar du?

Exakt. Vi skulle ha med han som kan översätta Thai. Han var inne igår och kollade på hennes twitter. Bing översättningen är ju så där....
Citera
2013-05-11, 17:30
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Jag vet inte riktigt hur facebook fungerar då jag aldrig själv har haft en användare, men går det inte att ställa in så an "auto-gillar" status när ens namn näms tex, så det kan bero på något sådant. Jag vet faktiskt inte.

De har ju sagt att de håller på med hennes digitala kommunikation så jag antar att de begär ut alla uppgifter de kan få ut från operatörer osv.

Ja det kanske man kan? Inte vet jag heller...?

Hoppas innerligt att detta framkommit iaf då.
Citera
2013-05-11, 17:31
Medlem
mrhotwires avatar
dom kunde ju sökt med värmekamera eller något ...
Citera
2013-05-11, 17:33
Bannlyst
Egentligen hur många bryr sig om detta thai-ludret? Helt ärligt? Inte ens polisen jobbar särskilt hårt med det. Hon har väl dragit hem till Thailand igen . Sverige var inte hennes grej helt enkelt.
Citera
2013-05-11, 17:33
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Ja det kanske man kan? Inte vet jag heller...?

Hoppas innerligt att detta framkommit iaf då.

Dessutom på länken så står det att hon är tillsammans med VB (i går utanför Boden via mobil). Vad jag vet så går det inte att autogilla.
Citera
2013-05-11, 17:34
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
vafan e han helt sjuk eller denne M*ki R*ku?
filmat likmaskar eller vafan det nu är i en soptunna?

https://www.facebook.com/photo.php?v=284865124960392&set=vb.100003107201828 &type=2&theater

Bodengrabben förklarade att det är maggots, används vid fiske. Vi lever i olika världar, storstadsfolk och fiskar uppe i norr.
Citera
2013-05-11, 17:34
Medlem
J-ssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Oj vad här var länkat till en massa finska gubbar som anses underliga,
dom är precis som många andra pattayabesökarer,oattraktiva på hemmaplan
men populära på "gogobarerna". Det är i en sådan krets vi nu verkar befinna oss.

Och det verkar vara i en sådan krets som VB också fastnat,överdrivet begåvad verkar
hon inte utan snarare lite barnslig och ensam.Därför inte så underligt att ingen känner
till något om henne eller engagerar sig i hennes försvinnande annat än dom "finska
pojkarna". Kan nog vara så att hon fursvunnit frivilligt iallafall, vi får hoppas så.

Vart hittade du dessa? Kan du ge en länk...? Har inte hängt med de sista dagarna
Citera
2013-05-11, 17:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Exakt. Vi skulle ha med han som kan översätta Thai. Han var inne igår och kollade på hennes twitter. Bing översättningen är ju så där....
Så här översätter Mr G*ogle
Citat:
Ikväll kommer jag att sova som mina egna vänner. Var inte rädd, kom ihåg att det alltid om mig. Även om vi inte är så långt ifrån varandra på mig. Den pastorala hand om mig ... jag sover bra ^ ^.
Notera de dubbla cirkumflexen som avslutar inlägget. Känns bekant.
Citera
2013-05-11, 17:36
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Egentligen hur många bryr sig om detta thai-ludret? Helt ärligt? Inte ens polisen jobbar särskilt hårt med det. Hon har väl dragit hem till Thailand igen . Sverige var inte hennes grej helt enkelt.

Nu är det en människa du talar om, tillika en teknolog på universitetsnivå. Man kan förstå om tjejen haft det jobbigt med folk som du.
Citera
2013-05-11, 17:37
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Dessutom på länken så står det att hon är tillsammans med VB (i går utanför Boden via mobil). Vad jag vet så går det inte att autogilla.

Fast det där gör många på fejjan om dom vill att just den personen ska uppmärksamma inlägget. Det behöver inte betyda att man är tillsammans. Men det går ju inte att utesluta förstås.
Citera
2013-05-11, 17:38
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Så här översätter Mr G*ogle

Notera de dubbla cirkumflexen som avslutar inlägget. Känns bekant.

Ja, jag har också noterat det. Kan det vara så att hon faktiskt är på flykt från någon. Kanske vill göra någon väldigt illa genom att göra så här?

EDIT;Mot den hon ev. gjort anmälningar mot? Någon som nyttjat henne sexuellt kanske, och nu är hon rädd att bli skadad?
Citera
2013-05-11, 17:38
Medlem
Euroshoppers avatar
Tror ni att det som i Jägarna kommer poliser från Stockholm för att lösa det här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in