2013-05-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Nu är det OT men varför hålla på med lekar där det går ut på att döda andra?

Man dödar inte varandra när man använder airsoft-vapen. Är du en som klandrar våldsamma datorspel vid skolskjutningar också?
Citera
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrologeen
20-årige.. KJ är väl 22 men man kanske avrundade.

Äldre mannen kan vara hans far?

Troligtvis äldre bror...
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=

Vad kan det vara?

"I förhör nekar han till brott men åklagarna säger att det har framkommit en del i den rättsmedicinska undersökningen som talar mot honom. Exakt vad vill åklagare Anna Bergström inte gå in på."

Jag har publicerat förslag, sperma, blod, kläder t ex.

Jag är ganska intresserad av vilken kroppsdel som fortfarande fattas och som är på vift, och varför den inte hittas.

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
NSD:

"Många tänker på de anhöriga till de män som nu har gripits.
- Jag tänker på föräldrarna. Det måste vara fruktansvärt bara att misstanken finns, säger en man."

Kan det vara även en till yngre som gripits?
Bror till KJ?
Citera
2013-05-23, 18:46
Medlem
kattnattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
Jo jag har hittat den.

https://www.facebook.com/st*gdan*el/about?ref=ts

*: i

EDIT: Stämmer med omkring var han bor och mellannamnet.

Han jobbar på ASP center i Boden och om det är något att gå efter så kan det ju vara just honom KJ skulle vända sig till om han var i trubbel. Nån som "förstår" honom.
Citera
2013-05-23, 18:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=

Vad kan det vara?

"I förhör nekar han till brott men åklagarna säger att det har framkommit en del i den rättsmedicinska undersökningen som talar mot honom. Exakt vad vill åklagare Anna Bergström inte gå in på."
Han kan ha lite skärsår på händer och underarmar, till exempel...
Citera
2013-05-23, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Det har ju framkommit att han haft dasen i syltburken, och då får man nog skylla sig själv.

Dasen i syltburken har nog både en o annan man och kvinnan tar emot i syltburken, det är nog aningen vanligt i dagens samhälle tyvärr men antagligen spännande, men det som i detta är mycket äcklande är kommentarerna denna kvinna gjort mot den saknade och nu mördade unga flicka slår de mesta rekord i total noll vad gäller empati.
Vad än hon har för yrke så bör hon snarast deporteras ner i källaren och sortera gummiband och gem.
Citera
Medlem
minitomatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Bror till KJ?
Nej.
Citera
Medlem
airell8s avatar
[quote=Akrobaten0808]Äh. Spelet har väl fan inget att höra med. Dock så har KJ alltid vart överintresserad av mord, döda / (tekniker
Citera
Medlem
föräldrarnas bostad är närmare till FP än stugan, det går att köra i princip rakt upp genom skogen med bil från föräldrarnas hus, till fp, nästan samma längd som fågelvägen
Citera
2013-05-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Troligtvis äldre bror...

Ja folk på plats har sagt pappan iaf (trött på att tjata),
Kan ju ha ändrats då det var 1,5timme sedan jag fick veta..
Citera
2013-05-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Äh. Spelet har väl fan inget att höra med. Dock så har KJ alltid vart överintresserad av mord, döda / (tekniker"/ militära/ ect ect. Plågat djur som liten mm.

Har långväga gemensamma kompisar som INTYGAR DETTA OM KJ. Så då skiter jag i alla som tror att han är en jävla ängel. HAN HR DE FACTO UPPVISAT PSYKOPATISKA DRAG SEDAN LITEN MEN ÄR ENLIGT MIG FELDIAGNOSTISERAD MED ASPBERGERS.
Det är inte ovanligt att en person med Asperger egentligen har en antisocial personlighetsstörning, lätt att förväxla vid låg ålder men ju äldre personen blir så blir den antisociala personlighetsstörningen mer karakteristisk och kan dominera. Skulle gissa att en av anledning till AS diagnos är personens överdrivna intresse för vapen och militär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in