Citat:
Ursprungligen postat av OY
Den där mannen som VB har som vän på facebook och som bor en timmes bilväg från Boden, vad är det för ett stolpskott egentligen? Har nästan bara unga tjejer som facebookvänner, och ser själv ut som ett psykfall, jag får dåliga vibbar.
Vad har VB och den mannen gemensamt, jag ser inte det normala i detta. Hon har få facebookvänner varav en är en väldigt utmärkande person?
Har också reagerat över det. Han är gift och bor alltså som sagt en bit från Boden, de vänner han har på FB är i huvudsak snygga tjejer från USA (antingen är det fejkkonton som addat honom, eller så är det kontakter via nån chatt eller nåt) förrutom ett par stycken någorlunda "lokala" vänner (bland annat en bror som inte är skriven där men som enligt Eniro bor på samma adress som mannen) Denna bror är någon som VB känner (hon hälsar i en kommentar på ett foto till frun och brodern)
Hon är i princip den enda som kommenterat hans bilder, bla kommenterar hon hans hund (som jag får bilden av att han går ute med på långpromenader med ibland) Vad man i övrigt kan se från bilderna verkar han ha medicin mot astma och enligt Ratsit är han 64 år.
Visst, han är skum o udda men det gör ju inte per automatik att han är misstänkt. Finns många ensamma typer som addar folk hej vilt på FB