Citat:
Ursprungligen postat av Hyfundan
Det är iofs svårt att spekulera kring överfall när man inte vet vilken väg hon ska ha tagit. Det här är väl första indikationen. Är det som MP:s samling antyder så har hon som sagt haft ett riktigt jäkla vidrigt område att ta sig igenom. Har svårt att tänka mig något värre för en ensam kvinna, faktiskt
Men deckarkärringarna i tråden är underhållande i alla fall

Egentligen finns det ju inte tillräckligt med information att spekulera mycket alls. Vi har en massa underliga typer som går att koppla till VB på olika sätt, men inte några konkreta samtal eller annat som visar hur deras relationer sett ut. Det enda vi egentligen vet är att hon försvann från pluggstund med killkompis och blev sedd av vittne utanför vid 21, och att mobilen har spårats innan dess. Allt annat, som mammans beteende, karaterelationer och mystiska nätvänner är ju spekulation, så även ev slumpmässigt överfall av okänd GM. Men alla spekulationer tycker jag ändå är av vikt, för när (ja jag säger när för det är det jag hoppas på) är löst så kommer vi att lära oss av det. Och kanske även om det bara dyker upp någon ny ledtråd.
Fast egentligen borde kanske alla tagga ner och avvakta nya ledtrådar. Även fast jag tvivlar på att det skulle funka, det är för intressant för att bara vänta. det är ju klart man blir orolig när sånt här händer, under mystiska omständigheter, även om man inte känner personerna.