Det är ju inte konstigt egentligen att KJ är den skyldige. Han såg henne sist och efter dessa makabra fynd så var det nästan självklart. Även på intervjun med GW kunde man ana att han var bergis på sin sak om den skyldige.
Jag tycker flashback är bra för det nystas än den ena och än den andra. Men man borde kunna vara rak i ryggen med och erkänna att man har haft fel och därmed be om ursäkt . Jag själv är delaktig i det och vill verkligen be om ursäkt för de man misstänkt och som är oskyldiga.
Samma här. Vill be om ursäkt till MB och hans son. Frugan bad ju dock nästan om uppmärksamheten men...
På förekommen anledning. Personen de gripit är ”skäligen misstänkt”.
I svensk rätt finns fyra olika misstankegrader som kan bli aktuella då ett brott har begåtts. Dessa är ”kan misstänkas”, ”skäligen misstänkt”, ”på sannolika skäl misstänkt” samt ”tillräckliga skäl för åtal”
Polisen har tidigare fått tips om bil som befunnit sig vid stugan med minst en skum mansperson i solglasögon.
Den gången avfärdades det med att det ju inte är olagligt att befinna sig nära stugor...
Kanske. Jag minns att jag läste det tidigare i tråden. Nu när jag sökte på det i tråden så verkar det vara en sierska som sagt att VB är med två killar i en stuga.. Bra gissning. Så om det visar sig vara där dom varit med VB så kan väl sierskan förvänta sig lite extra kunder den närmaste tiden...
Hon tar aldrig betalt och har ingen verksamhet kring sin clairvoyance! Om jag minns rätt.
Senast redigerad av HalloBaby 2013-05-23 kl. 16:34.