2014-04-27, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Är alla lögnare i FUP mördare? Paret MB/AN:s alibi är äkta som en 75-kronorssedel.

Paret har alibi vilket de själva styrkt med kvitto, resor, mastuppkopplingar.

Om du är så naiv och tror att länsman inte kollat upp deras alibi samt förehavanden genom andra kontroller såsom restaurang personal, grannar etc så är det din huvudvärk. Finns ingen anledning att drälla med sådant i FUP för de är Ej åtalade utan en helt annan man.
Citera
2014-04-27, 07:50
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon

Om du är så naiv och tror att länsman inte kollat upp deras alibi samt förehavanden genom andra kontroller såsom restaurang personal, grannar etc så är det din huvudvärk. Finns ingen anledning att drälla med sådant i FUP för de är Ej åtalade utan en helt annan man.
Om du är så naiv att du tror att polisen kollat upp mer än kvittona och taxiföraren är det din huvudvärk. Vad som hände efter 20:38 kan ingen styrka, det finns bara deras egna berättelser.
Citera
2014-04-27, 08:11
Medlem
Clavells avatar
Citat:
Om du är så naiv att du tror att polisen kollat upp mer än kvittona och taxiföraren är det din huvudvärk. Vad som hände efter 20:38 kan ingen styrka, det finns bara deras egna berättelser.
Det betyder ju ändå inte att alibit är falskt som du påstår.
Citera
2014-04-27, 08:15
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavell
Eftersom deras historier är motstridiga ljuger de på flera punkter, liksom KJ påstås göra.
Citat:
Ja han förklarade just detta faktum om hon sms,ade samtidigt med sexet med:

"Han hade ögon på annat" så han märkte inte eller "såg inte" om hon sms,ade under akten...

Dessutom sms,ade hon och även mottog ett flertal sms under "deras sexakt" vilket bara det givetvis inte är sannolikt.

Han ljuger på flera punkter vilket även påtalas i HR domen.
Citera
2014-04-27, 08:29
Medlem
MBoudines avatar
Citat:

Om du på fullt allvar tror att paret MB/AN inte på något sätt är inblandad i händelserna som ledde till Vatchareeyas död så är det din huvudvärk ..
Citera
2014-04-27, 08:30
Medlem
MBoudines avatar
Citat:

Det skulle jag påstå att det är .. Enligt min teori ..
Senast redigerad av MBoudine 2014-04-27 kl. 09:16.
Citera
2014-04-27, 08:39
Medlem
MBoudines avatar
Situationen mellan VB - MB/AN utvecklades till en varhärd på väg att spricka under senvåren 2013, och då problem inte löser sig av sig självt måste MB/AN ha agerat på något sätt. De är inblandade i det här. Tror JAG.
Senast redigerad av MBoudine 2014-04-27 kl. 09:18.
Citera
2014-04-27, 09:37
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Källan är FUP och förhör med KJ samt ljudinpelningar TR.

Ok då ser jag det som ett kokihop från din sida då när du inte kan svara bättre än så
Citera
2014-04-27, 09:42
Medlem
Clavells avatar
Citat:
Eftersom deras historier är motstridiga ljuger de på flera punkter, liksom KJ påstås göra.
Vi har diskuterat det här förr. Och jag tycker fortfarande inte man kan påstå att de ljuger. Jag tycker det är fullt rimligt att man inte i efterhand kan svara exakt vad man gjorde en viss kväll.
Citera
2014-04-27, 09:45
Medlem
Clavells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Det skulle jag påstå att det är .. Enligt min teori ..
Vad får du ut av att upprepa din åsikt om och om igen utan att tillföra något nytt?
Citera
2014-04-27, 09:52
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vi har diskuterat det här förr. Och jag tycker fortfarande inte man kan påstå att de ljuger. Jag tycker det är fullt rimligt att man inte i efterhand kan svara exakt vad man gjorde en viss kväll.
ToZon påstår att KJ ljuger, enligt HR.
Citat:
Ja han förklarade just detta faktum om hon sms,ade samtidigt med sexet med:

"Han hade ögon på annat" så han märkte inte eller "såg inte" om hon sms,ade under akten...

Dessutom sms,ade hon och även mottog ett flertal sms under "deras sexakt" vilket bara det givetvis inte är sannolikt.

Han ljuger på flera punkter vilket även påtalas i HR domen.
Det påstår inte HR, däremot att uppgifter är osanna eller osannolika. Paret MB/AN:s uppgifter är också osanna, dvs de ljuger enligt ToZons definition. Ett alibi baserat på osanna uppgifter är falskt.
Citera
2014-04-27, 10:02
Medlem
Clavells avatar
Citat:
ToZon påstår att KJ ljuger, enligt HR.

Det påstår inte HR, däremot att uppgifter är osanna eller osannolika. Paret MB/AN:s uppgifter är också osanna, dvs de ljuger enligt ToZons definition. Ett alibi baserat på osanna uppgifter är falskt.
Nu är det inte ToZon jag diskuterar med. Du påstod att alibit var falskt och jag anser att du inte har något belägg för det påståendet.

Är nästa steg att du skall påstå att KJ/MB/AN alla är skyldiga och använda MBoudine som källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in