Citat:
Citat:
Scenariet om KJ skulle ha varit gärningsmannen för styckmordet anser jag är följande,
Mordet och styckningen hade skett i bostaden och sedan hade han kört ut kroppsdelarna ut i periferin för att gömma dem.
Men det är självklart i såfall hade hade han åkt dit omedelbart, hela bostaden och bilen skulle sannolikt varit full av indicier och spår, därför kan det scenariet anses som osannolikt.
När det här mordet skedde var det sannolikt snö i skogsterrängen därför kan inte de här värnen ha använts som ni påstår. Jag skulle tro alla värn som varit tillgängliga har kontrollerats under sommaren, det finns inte några större mängder av dem heller, jag anser att de är systematiskt kontrollerade.
Mordet och styckningen hade skett i bostaden och sedan hade han kört ut kroppsdelarna ut i periferin för att gömma dem.
Men det är självklart i såfall hade hade han åkt dit omedelbart, hela bostaden och bilen skulle sannolikt varit full av indicier och spår, därför kan det scenariet anses som osannolikt.
När det här mordet skedde var det sannolikt snö i skogsterrängen därför kan inte de här värnen ha använts som ni påstår. Jag skulle tro alla värn som varit tillgängliga har kontrollerats under sommaren, det finns inte några större mängder av dem heller, jag anser att de är systematiskt kontrollerade.
Dina inlägg beträffande vad du anser gör att även en hårdhudad och luttrad person tar sig för pannan .. Du måste vara alla tiders prakttroll, Lagro .. Ett unikum .. Du kan inte för ditt liv tänka dig att mordplatsen var ett utrymme som tillhör någon annan än KJ ? Och att styckningen kan ha skett i ytterligare någon annans lokalitet ? Någon annan som heller INTE var KJ ? Eller i ett värn/fort som KJ eller någon annan vet hur man tar sig in i ? Du tror inte att KJ & Co planerade och kallt räknade med att KJ skulle dra på sig uppmärksamhet och mordspanarnas intresse i kraft av att han var VB:s vän och hade (haft) ett förhållande med henne ? Och att det var ett led i planeringen att KJ skulle framhålla att det var hos honom VB varit under eftermiddagen/kvällen för att plugga^^ samt att KJ var angelägen om att betona att han varit den senaste (sista) som sett henne i livet ? Med beräkningen att mordteknikerna per omgående skulle invadera hans bostad - bara för nesan att kamma noll beroende på att KJ:s uppgifter är bogus - det var inte alls i hans bostad händelserna hade tilldragit sig ? Och då är det ju lätt att vara triumfatorisk när snuten knackar på dörren .. Kan du tänka dig det scenariot, Lagro ?