2013-05-10, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-sson
Jaha, och...!? På vad sätt skulle detta vara relevant information för försvinnandet?? Din idiot, jag säger inte mer...!!

Tänkte mer på det som pratats om att TP och den försvunna kvinnan haft sex, varit tillsammans förr, osv..
Citera
2013-05-10, 20:21
Medlem
Astrologeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-sson
Jaha, och...!? På vad sätt skulle detta vara relevant information för försvinnandet?? Din idiot, jag säger inte mer...!!

Om denne TP var homosexuell så hade inte dem ett förhållande, då behöver 'x' inte nödvändigtvis vara svartsjuk.

Klart all information är bra information, sluta nu klaga.
Citera
2013-05-10, 20:21
Medlem
Sen ska det tilläggas att Tompy har alibi hela den dagen,kvällen,natten och dagen därpå.. Varför han skrev om forten är pga av att han på gymnasiumet ett speciallaebete om forten, bunkrarna i bodenskommun Mycket som bara fallit i glömska enligt honom. Därför erbjöd han sin hjälp, samt han varit där och utforska som ung.. Sen har det tydligt blivit såååå snedvridet här
Citera
2013-05-10, 20:22
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1
Jupp stämmer bra det, den teorin har jag dragit upp i ett tidigare inlägg.

Så går det när man inte läst alla tidigare inlägg Någon som vet om någon greps eller om det hela rann ut i sanden? Jag minns att jag tyckte det var ett konstigt ställe för gärningen. Man kan ju tänka sig att VB gick till kompisen, men valde att jogga hem mot Ugglegatan.
Senast redigerad av highfive 2013-05-10 kl. 20:24.
Citera
2013-05-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Nu kanske jag fattar vad du pratar om Du menar antagligen att eftersom de haft viss trafikdata (18.40)
redan tidigare. så har de redan tidigare, per automatik haft tillgång till all relevant nättrafik.

Givetvis. Kanske har rubriceringen om människorov ingen betydelse i detta konkreta fallet, vad det gäller hennes telefon.
Ändå hävdar jag att rubriceringen människorov ger dem utökade befogenheter beträffande annat, i utredningen.
Men brottsrubricering kanske har betydelse för att ta fram trafikdata för andras telefoner?
Senast redigerad av Jagarbara 2013-05-10 kl. 20:30.
Citera
2013-05-10, 20:25
Medlem
Det måste ju blandats ihop med någon annan Tompy.. Får jag verkligen hoppas, att inte nån har velat hänga ut den Tompy som jag känner.. Ja, han är homosexuell och lever med en man. Och som sagt var han känner henne inte, inte sett henne
Citera
Medlem
Soffpotatis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Så går det när man inte läst alla tidigare inlägg Någon som vet om någon greps eller om det hela rann ut i sanden? Jag minns att jag tyckte det var ett konstigt ställe för gärningen. Man kan ju tänka sig VB gick till kompisen, men valde att jogga hem mot Ugglegatan.

Ingen har blivit fälld för det nej.
Citera
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilja26
Sen ska det tilläggas att Tompy har alibi hela den dagen,kvällen,natten och dagen därpå.. Varför han skrev om forten är pga av att han på gymnasiumet ett speciallaebete om forten, bunkrarna i bodenskommun Mycket som bara fallit i glömska enligt honom. Därför erbjöd han sin hjälp, samt han varit där och utforska som ung.. Sen har det tydligt blivit såååå snedvridet här

Känner du henne & den som skulle kunna va kompisen som hon va hemma hos? Du verkar va från trakterna, Eller har jag missuppfattat?
Citera
Medlem
Men vem är den manliga bekanta som hon besökte!? Han skall alltså bo på Bodsvedjan i lgh, finns väl inte så många lägenheter där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilja26

Stämmer det du skriver ska väl ordningen snart vara återställd. Den där användaren som skrivit om T**py har väl en del att förklara. Jag gissar det finns många i Boden som är både intresserade och duktigt pålästa om Sveriges mest mytomspunna fästning. Det är inte konstigt alls.
Citera
2013-05-10, 20:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbotte
Men vem är den manliga bekanta som hon besökte!? Han skall alltså bo på Bodsvedjan i lgh, finns väl inte så många lägenheter där.
Det är en trådsanning. Polisen sa att lägenheten ligger inom mastens täckningsområde.
Citera
2013-05-10, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilseinorr
Jag har en gemensam vän med denna TP. Min vän säger att denna TP är homosexuell.

Vad TP har med detta att göra får andra svara på och beträffande sexuell läggning så är detta tydligen något som är av stor betydelse kring Boden?

I tråden har man redan spekulerat i både VB:s samt TP:s eventuella homosexualitet.
Tangerar 0.03 (OT)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in