Citat:
Ursprungligen postat av
Laxrosa
Öppna ett eget forum då där du kan sålla bort de som inte säger vad du vill höra. Jag antar att du också varit nyregistrerad nån gång, alltså har du inte heller varit pålitlig? Sånt jävla synsätt...och ja, jag vet hur man läser FUP och jag har läst FUP även i detta fall. Vad gäller MB så har han: Ljugit, spöat frun, knullat runt och mordhotat. Det är inga anmärkningsvärda påståenden. Det är tyvärr sanningen om denna karl. Detta står i FUP och är inget jag har hittat på. Läs förhören med MB, där har han till och med erkänt att han ljugit i förhör samt utfört ovan nämnda gärningar.DESSUTOM finns vittnesmål från de som styrker detta. Krävs inga personliga skäl för att svartmåla honom, sunt förnuft räcker. För övrigt har han svartmålat sig själv ganska rejält!
Dåså, detta svar säger det mesta om dig.
Det är beklagligt att hänga ut en person som mördare utan att ha något som styrker det, nästa gång hoppas jag att det blir din tur. Inget av det du räknar upp gör en person till mördare ännu mindre om man inte kan påvisa någon som helst besvärande omständighet kring personen vid det aktuella tillfället.
Och sunt förnuft har du redan visat på ett överväldigande sätt att du saknar.
Så, då kan vi släppa detta och gå vidare och diskutera brottet i tråden istället.