Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är bra att du sätter nivån på diskussionen med invektiv, så vi slipper uppträda som vuxna människor. Det är så jobbigt, mycket roligare att kasta sand.
Jag har pratat med LTU. VB är inskriven på civilingenjörsutbildning, teknisk fysik, andra terminen.
Ingen av de unga männen (< 30 år) på Flottiljvägen 4 C är inskriven, inte heller CS eller AF.
OM hon nu skulle i väg och studera, kan det vara så att KJ lånade ut sin lägenhet till någon annan som faktiskt studer/hade studerat något liknande som VB? Kanske någon som bodde hemma hos sina föräldrar och inte hade tillgång till "egen" lägenhet? Kanske märkte hon att denna träff med den som lånat KJ´s lägenhet verkade intresserad av annat än att plugga och att det var till KJ som hon sms:ade? Tycker att vissa är lite för snabba att peka ut denna KJ som ensam gm och att man därmed låser sitt fria tänkande en del.
Sen tycker jag det är lite märkligt att polisen inte kan tydliggöra detta med när motionen skedde. Även i tråden diskuterades länge att det var konstigt att inget vittne sett henne springa antingen till er från Bodsvedjan (med och utan gula påsar).
Enligt Efterlyst så sa VB hejdå till sin familj vid 16 00 tiden för hon skulle plugga och bli upphämtad av sitt ex. Rimligtvis borde hon då ha avverkat sin motionstur. Att hon sen tar på sig någon form av träningskläder igen och inte några finare kläder, tyder enligt min mening, på att hon inte skulle dejta den kvällen.
Läser man på hennes fejja så reagerar jag på att VB oftast skrev vad hon gjort och inte vad hon skulle göra. Precis som om hon var lite orolig denna dag den fjärde maj.
De som känner KJ kanske kan berätta hur han hade med relationer till det täckta könet under våren/sista tiden? Rimligtvis borde han ha utsatt andra tjejer för våld eller hot tidigare OM han nu är gm. Kanske någon har något att berätta om detta också.