Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Du har ju haft kontakt med henne tills för ett halvår sedan, hände något som gjorde att ni inte hade kontakt sedan?
Jag funderar på om VB kan ha varit så klängig och uppmärksamhetssökande att någon överreagerat och tillrättavisat henne fysiskt så att hon kommit till skada av misstag, vad tror du om den tanken?
Vill bara tillägga att du tillför väldigt mycket i tråden, så tack för tid och engagemang!
Ett år sedan* träffade jag på henne senast i stan. Inget konstigt med det.
Vi var ju inte direkt nära vänner som umgicks på fritiden, hälsade och pratade på stan efter skoltiden gjorde vi - inget konstigt med det. Vi är vänner på fb nuförtiden, that's it - som med många andra skolkamrater. Inget som "hände" direkt.
Om jag ska vara ärlig har jag också funderat på det, men vill egentligen inte tänka på att det hänt något allvarligt med henne eller att någon skadat henne. Hoppas (utöver att hon lever då) att det är en olycka, ett djur, att hon ramlat i älven. Vad som helst utom en gärningsman.
Inga problem, säger bara det jag vet. Har bara blivit så förskräckt att folk som inte ens känner henne hävdat grovt felaktiga och rasistiska saker om henne och hennes familj.