2013-05-18, 16:52
Medlem
Kavelduns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Hur gör man den inställningen mer i detalj?

Jag vet inte hur, men har sett vänner ändra inställningar så att de helt plötsligt befunnit sig i USA, Thailand eller Australien trots att de aldrig lämnat bostaden.
Citera
2013-05-18, 16:57
Medlem
just_a_girls avatar
Intressant det var ngn brand i skogen utanför Råneå igår när jag passerade på E4:an. Stod också en bil halvt nere i diket/vattnet, men enligt uppgift hade den stått där ett tag. Kanske har man gjort fynd i närheten av Råneå. Tänkte också på att korparna var som galna över ngt när vi passerade där sist, vilket var måndagen efter VB:s försvinnande antog att det var ett dött djur i skogen när de cirklade i luften över E4.
Citera
2013-05-18, 17:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaveldun
Jag tycker inte hon har försvunnit under något större hemlighetsmakeri, snarare tvärtom.

Har Polisen sagt att föräldrarna gjorde anmälan, eller är det något som blivit en trådsanning eller något som missuppfattats av media? Jag vet inte, men har ändå läst i NSD att "en person" gjorde anmälan om försvinnandet.
Enligt TV3:s Efterlyst kontaktade familjen polisen dagen efter försvinnandet.
Citera
2013-05-18, 17:14
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
Intressant det var ngn brand i skogen utanför Råneå igår när jag passerade på E4:an. Stod också en bil halvt nere i diket/vattnet, men enligt uppgift hade den stått där ett tag. Kanske har man gjort fynd i närheten av Råneå. Tänkte också på att korparna var som galna över ngt när vi passerade där sist, vilket var måndagen efter VB:s försvinnande antog att det var ett dött djur i skogen när de cirklade i luften över E4.

Det var mycket på en gång. Är alla händelserna i närheten av varandra?
Citera
2013-05-18, 17:19
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
Det skulle du nog ta och tipsa om, korparna alltså.
Citera
2013-05-18, 17:29
Medlem
lilltoes avatar
MB har tröttnat och stängt ner sin fb-sida. Kanske fick för många frågor om sin hetlevrade fru..
Citera
2013-05-18, 17:31
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Det skulle vara kul att veta om Bodengrabb är med och söker, isf kan du väl rapportera. Hur såg det ut i terrängen?
Citera
2013-05-18, 17:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
MPS söker i trakterna kring Råneå under denna eftermiddag och dom efterlyser mer folk
Jag har precis pratat med sökledningen. MPS har inte sökt i Råneå. Sluta trolla!

Söket är avslutat för idag, inget funnet.
Senast redigerad av Quarrel 2013-05-18 kl. 17:38.
Citera
2013-05-18, 17:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Det skulle vara kul att veta om Bodengrabb är med och söker, isf kan du väl rapportera. Hur såg det ut i terrängen?
Han har berättat att han inte var med idag.
Citera
2013-05-18, 17:36
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
MB har tröttnat och stängt ner sin fb-sida. Kanske fick för många frågor om sin hetlevrade fru..
Det måste ha skett ganska nyss, jag tittade på den och klickade mig vidare till sonen. Alltså en stund innan min fråga om vilken Al*xander som är hans son.
Varför, när han har härdat ut så länge att stormen borde ha bedarrat.
Citera
2013-05-18, 17:43
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Han har berättat att han inte var med idag.
Det missade jag.

Om jag, likt just_a_girl, hade sett en skock korpar glädjas över nåt, då skulle jag ta en tur dit igen.
Bara inte MA, förlåt GM har varit där och fjuttat på.
Citera
2013-05-18, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Hänvisar till mitt tidigare inlägg 4866. Finns det någon i KKJs krets som ville låna hans lägenhet och går på Ltu. Troligtvis ingen dejt med tanke på hennes kläder. Den som lånade lägenheten kanske inte bara ville studera. När KKJ kommer tillbaka vid 21 tiden så får studiekompisen lite annat i tankarna.

Ingen som har tillgång till Ltus fotokatalog och kan hitta denna person. Personen troligtvis inte från Boden, men antingen bekant eller släkt med KKJ. Kan säkert vara lite äldre.
Det går 19000 studenter på LTU

http://www.ltu.se/ltu/Organisation/LTU-i-siffror/Utbildning-pa-grund-och-avancerad-niva-1.90569
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in