Citat:
Ursprungligen postat av
GrottNeger
Jag har tänkt på en sak som jag på riktigt tycker är intressant:
Ponera att KJ mördat VB utomhus och styckat henne och skött hela dumpningen själv.
Fine.
Sen tar han hem handskarna, påsen och tejpen. Vilket är helt ologiskt om han lyckats så här långt. Alla dessa grejer hade han kunnat gräva ner, elda upp eller dumpa i ett vattendrag när han ändå höll på.
Men säg i alla fall att allt detta skett.
Tror ni då att en så slarvig person inte hade lyckats besudla även förarplatsen i bilen?
Borde han inte varit kladdig och därmed lämnat spår i framsätet?
Även om han skulle haft med ombyte så hade ju hans styckarkläder följt med hem på samma sätt som övriga grejer, eller?
Jag får det till att om det är KJ måste han haft en medhjälpare. KJ skulle inte klara denna procedur utan att klanta till det.
Det optimala vore om man styckade inomhus och kastade alla kläder osv osv, men då är frågan var?
Det krävs mycket mer planering än att bara knivmörda någon, stycka den och sen köra hem. Hade han gjort så hade hela framsätet varit besudlat.
+1
Det är en sådan detalj som gör att man kan misstänka att fler personer är inblandade. Hur är det med hatbrott, är de vanliga eller ovanliga. Det finns i FUP vad jag minns, vittnesmål om personer som inte gillar invandrare, åtminstone inte VB, eller har jag drömt? Personer som finns i KJ närhet.