Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag menar att du kanske kan ge en förklaring till varför KJ har varit noga med en del detaljer men missat andra, varför dumpa kroppsdelar som han har gjort trots att det strider mot vett och sans, han vet bättre osv.
Ska försöka men dessa är mina teorier och ingen absolut sanning.
Han har ju add också som gör att han inte har lika hög motivation och uthållighet som visas kanske främst i slutet av ett projekt.
Då brottet hänt går han kanske på adrenalin kick och är inne i projektet, dvs har som mål att utrota alla bevis liknande i ett krigsspel. Sedan i slutet så faller motivationen och han slarvar ex med blid på handsken, påsen glöms bort...han tänker inte på att blod kan ha kommit i bilen osv...KJ säger själv i förhör att visste han attdet fanns blod skulle han sanitera HELA bilen!
Han har säkert glömt bort påsen som han knölat in och inte tänkt på att VB:s kropp läkt lite...det är detaljer som han glömmer bort.
Beträffande kroppsdelarna som hittats så kanske han skulle dra in hela kroppen i öde huset men tröttnade och därför gömde kroppen så provisoriskt. Att fullgöra ngt är svårt varvid han missar på de detaljerna.
Det var min teori, har fler men nu blev jag trött så det får räcka för idag...