Citat:
Mördaren kanske inte planterar bevisen direkt! Detta om den gula ICA kassen kom upp redan första dagen i Bodengrabb
Medlem
Reg: Jun 2012
Jag deltog i skallgång igår och med i skallgången gick tjejens ex pojkvän vilket var den kille som hon varit hos fram till 21 tiden igår Denna kille kändes väldigt mysko hade tydligen ej fått vara med i hemvärnet pga att han inte klarat psyktesterna
Killen hade tydligen gett 1 gul plastkasse från ica åt ex flickvännen att lägga sina skolböcker i när han skulle hemmåt
Hade blivit lite fel i mina tidsangivelser men nu är det rättat
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Jag deltog i skallgång igår och med i skallgången gick tjejens ex pojkvän vilket var den kille som hon varit hos fram till 21 tiden på lördagen den 4 maj Denna kille kändes väldigt mysko hade tydligen ej fått vara med i hemvärnet pga att han inte klarat psyktesterna
Killen hade tydligen gett 1 gul plastkasse från ica åt ex flickvännen att lägga sina skolböcker i när han skulle hemmåt
Bodengrabb
Medlem
Reg: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av tusenfia
Men den gula ICA-påsen är ett mysterium. På många sätt. Inte minst det att ICA-påsar är röd-vita. Har aldrig sett en gul ICA-påse i hela mitt liv. Men det kanske är annat i Boden?
Ica Kvantum i Boden har haft gula påsar periodvis
Det var många av de inlägg som fanns om denna påse!
Stämmer också att bodengrabb sagt att killen hette Tompy...vilket står i FUP att KJ kallade sig