2013-11-08, 11:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Det är det jag gör. Om det var så jobbigt med tjatet hade han ju kunnat ringa, hålla upp luren och säga Här, hör själva.
Det svarar han också på, "Om den är avslagen, varför ska jag då slösa ett samtal på att ringa?"
Citera
2013-11-08, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Det leder till att han har ljugit i sina tidigare förhör.

Ljugit? Har någon frågat om han stoppade upp en flaska med smör i rumpan?
Citera
2013-11-08, 11:28
Medlem
highfives avatar
Var en som kände KJ som dök upp i NSDs live, men fort som blixten togs kommentaren bort. Skit!
Citera
2013-11-08, 11:29
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Tar du ställning här och menar att han talar sanning eller återger du bara vad han säger?
Jag återger vad NSD återger. Han svarar på Popcorn76:s frågor. Det borde hen kunna läsa själv.
Citera
2013-11-08, 11:29
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det svarar han också på, "Om den är avslagen, varför ska jag då slösa ett samtal på att ringa?"

Ja men du hör ju! Om ens kompis är försvunnen, och man är med och söker efter henne, så kan väl inte ett extra försök skada? Speciellt om folk ber en. Om man inte VET att det är lönlöst för att hon är död.
Citera
2013-11-08, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Var en som kände KJ som dök upp i NSDs live, men fort som blixten togs kommentaren bort. Skit!

Hann du se vad som skrevs?
Citera
Medlem
zero73s avatar
Citat PT
Citat:
Nu återupptas huvudförhandlingen. Ploys älskare i 50-årsåldern kommer inte att höras, meddelar Domare Katarina Lindgren.

Någon som vet varför inte MB ska höras idag?
Citera
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag återger vad NSD återger. Han svarar på Popcorn76:s frågor. Det borde hen kunna läsa själv.

Jag läser det, men köper det inte.
Citera
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Det är det jag gör. Om det var så jobbigt med tjatet hade han ju kunnat ringa, hålla upp luren och säga Här, hör själva.

Precis. Nu har jag dessutom gått igenom alla artiklar dagarna efter försvinnandet i NSD för att se om uppgiften att mobilen skulle ha varit avstängd går att läsa där. Det gör de inte. Man pratar visserligen om sista mobilpejlingen, men inget sägs om att mobilen är avstängd. Kuriren har jag inte kollat dock.

Det är hursomhelst en dålig bortförklaring och jag köper inte heller att det skulle vara "aspergerlogik"
Citera
2013-11-08, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
:D säg emot detta den som kan...

Ha ha det var svar på tal. Man behöver inte vara någon läkare för att veta att det är så.
Citera
2013-11-08, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frikko
han minns exakta områden och hur de har gjort söken med mera, men han minns inte hur mamma sin och bröderna ser ut, mycket märkligt.

Inte alls markligt. Googla och las pa om Ansiktsminne.

Det finns folk som inte kommer ihag sitt eget ansikte eller sina barns ansikte etc. Det handlar om signaler i hjarnan som inte gar fram. Det ar altsa inte det minsta markligt....lite ovanligt kanske men fullt mojligt.
Citera
2013-11-08, 11:32
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosskirneh
Hann du se vad som skrevs?

Bara att han kände honom för ett par år sedan och att det handlade om detta med energidrycken. Var ett rätt långt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in