2013-11-08, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Här var ett kvickt svar, tackar:

Jag antar att ÅK får kontrollera sina källor bättre. Iaf. de hon tar in om sådant hon inte har egen erfarenhet av. Hon kunde lik gärna hänvisat till själv...om hon kunnat

Tramsspekulationer, vilket advokaten kommer bemöta i pläddering.

vi diskuterar en tolkning som KJ gjort av sin fysiska situation söndag morgon. en tolkning som är lätt att göra. men troligen berodde det snarare på ölintaget kvällen innan, i kombination med ingen riktig mat. möjligen är förehavandena en utlösande faktor dock.

dr G
Citera
2013-11-08, 11:00
Medlem
Tänk om det är så att anledningen att han for hem och hade analsex med en flaska till en porrfilm var just att han gick igång på att han mördat VB?
Kanske är det inte saliv utan sperma på ankeln!!!!
Han verkar ha direkta sjuka perversioner...
Citera
2013-11-08, 11:01
Medlem
jag hörde bara det av en att han gillar att trycka upp flaskor m.m. i dajmen, sen har jag inte fått några mer utförliga berättelser.
Citera
2013-11-08, 11:03
Medlem
Yggdrasil-s avatar
En kompis upplyste om "Din flickvän är borta". Var inte det hemligt att de hade ett förhållande?
Citera
2013-11-08, 11:04
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil-
En kompis upplyste om "Din flickvän är borta". Var inte det hemligt att de hade ett förhållande?
Så kan man ju uttrycka sig om man vill vara dryg när man vet att de haft ett förhållande ...
Citera
2013-11-08, 11:05
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil-
Var väl han som kom på dem när det hånglade. Gissar att det är AH eller PH.
Citera
2013-11-08, 11:05
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Vittnet MB har en annan aspekt.
Han har erkänt hur han spöat sin fru återkommande i förhör, och jag undrar om Polisen har anmält misshandeln som faller under allmänt åtal ?
Om inte så finns det anledning att tro att åtalsunderlåtelse eller vad det kan heta, har förekommit gentemot att vittnet talar.
Opassande, ja tom. olagligt. Eller har anmälan gjorts ?

Att erkänna att han spöat sin fru är lika riskfritt för MB som för KJ att erkänna att han kört bil berusad. Hur tänker du ..?
Citera
2013-11-08, 11:06
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Här var ett kvickt svar, tackar:

Jag antar att ÅK får kontrollera sina källor bättre. Iaf. de hon tar in om sådant hon inte har egen erfarenhet av. Hon kunde lik gärna hänvisat till själv...om hon kunnat

Tramsspekulationer, vilket advokaten kommer bemöta i pläddering.

Men jag tycker vi ändå bör hantera detta ganska överväldigande sökresultat med viss försiktighet. Alla vet vi att lavemang kan sätta fart på tarmarna, men nu pratar vi om en flaska som förmodligen inte gav någon vätska ifrån sig.
Citera
2013-11-08, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gileas
vi diskuterar en tolkning som KJ gjort av sin fysiska situation söndag morgon. en tolkning som är lätt att göra. men troligen berodde det snarare på ölintaget kvällen innan, i kombination med ingen riktig mat. möjligen är förehavandena en utlösande faktor dock.

dr G
Se där, ytterligare en faktor.
Åklagarfanskapen skall alltid tramsa runt med massa öppna spekulationer utan fog.
Att det skall vara så svårt att hålla sig till sak...

Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Men jag tycker vi ändå bör hantera detta ganska överväldigande sökresultat med viss försiktighet. Alla vet vi att lavemang kan sätta fart på tarmarna, men nu pratar vi om en flaska som förmodligen inte gav någon vätska ifrån sig.

Japp, skall åklagaren visa något får hon ta dit ett expertvittne, annars kunde hon hänvisat till sig själv lika gärna.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2013-11-08 kl. 11:10.
Citera
2013-11-08, 11:08
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Samt att han skulle ha tömt 5 st 33cl ölflaskor inom 60 minuter efter VB lämnat, sen kört till brorsan och ej uppträda onykter.. finns inte på kartan.. han ljuger.

Du yrar.

Jag innehar ölborgarmärket, grad 4 - där snackar vi att utmana sig själv.
Citera
2013-11-08, 11:08
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
KJ har alltså inte haft sex med VB den kvällen ? Det har utredarna konstaterat.

I stort så tyder det mesta på det, och det framgår inte heller om man hitta någon foprm av analämnen, läs bajs, från någon av flaskorna i hemmet, men de kanske inte letade efter detta.
Citera
2013-11-08, 11:10
Medlem
Silliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Tänk om det är så att anledningen att han for hem och hade analsex med en flaska till en porrfilm var just att han gick igång på att han mördat VB?
Kanske är det inte saliv utan sperma på ankeln!!!!
Han verkar ha direkta sjuka perversioner...
Har detta kommit upp i utredningen eller i rättegången?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in