2013-05-16, 18:49
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Varför skjutsade inte kompisen hem henne? Skulle aldrig låta en tjejkompis gå själv om jag kan skjutsa.

Det är också märkligt, om han nu inte kunde/ville/inte fick köra henne hem på grund av att han drack en öl så borde han följt med henne en bit på vägen.

Problemet är att om han hade kört henne hem så hade alla möjligheter till att hon skulle ha försvunnit efter att hon lämnat exet varit obefintliga. Därför var han tvungen att säga att hon gick hem, då fanns det utrymme för vad som helst.

Nu skapade han massor av möjligheter för exet att försvinna.

Fasiken, jag tror vi har honom i säcken snart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Om jag förstått rätt så har de förtärt alkohol under kvällen.

Ok jag har totalt missat denna detalj. Förklarar ju saken!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Och vilka 50-70 åringar åker på en cruising fylld av fulla ungdomar?

Ja inte fan vet jag jag skulle då inte göra de men verkar då finnas fullt med gubbar sitter och dricker öl och åker omkring i fula bilar och som förpestar miljön
Citera
2013-05-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
När skedde fyndet?

Om det hade varit hennes sko borde det vara fullt pådrag nu, är det inte hennes sko så är det nog inte så intressant.

Det bör ha skett mellan 1400 och 1600, det dröjde vad jag kunde läsa av hans sms ett tag innan polisen kunde komma.

Vet som sagt inte mycket mer än detta, och återigen. kan betyda nada. Vi får se. De som bor i närheten kanske kan ge mer information än mig som bor hundra mil bort. Ville bara meddela det han skickade till mig.
Citera
2013-05-16, 18:53
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaveldun
Reportern L*n* L*ffl*r (e a e e) från NSD är känd för att kasta om saker och ting. Karl Andersson blir lätt Anders Karlsson, 15-tiden blir lätt under kvällen, personers tillhörighet i företag och föreningar kastas om osv osv... Så, hennes artiklar bör man ta med grabbnävar med salt.

För övrigt anser jag att om de som skriver inlägg här kunde:
- sluta säga emot sig själv
- läsa tidigare inlägg
- kontrollera uppgifter
- sluta skriva idiotiska påståenden som bara förvirrar
- sluta ställa samma frågor med tio sidors mellanrum
- sluta ställa samma frågor trots att de fått svar

så skulle den här tråden bli både intressantare och mer matnyttig.

Håller helt med! Cinnabar framförallt rusar iväg som en travhäst och bara blajjar. Jag menar, hundra inlägg om den där hårlocken och att VB är död sedan flera dagar trots att det tas upp i Efterlyst igår?! Take a chill pill.
Citera
2013-05-16, 18:53
Medlem
hur många tror att hon är kvar i centrala delar av boden? så hon har gått upp i rök bara lördag kväll fint väder säkert mycke folk igång å hon skulle gå hem en bra bit å inte ett ända vittne som sett nåt? har polisen kollat bromsspår rivstart märken från ev bilar? frågetecknen blir bara längre
Citera
2013-05-16, 18:54
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
Det bör ha skett mellan 1400 och 1600, det dröjde vad jag kunde läsa av hans sms ett tag innan polisen kunde komma.

Vet som sagt inte mycket mer än detta, och återigen. kan betyda nada. Vi får se. De som bor i närheten kanske kan ge mer information än mig som bor hundra mil bort. Ville bara meddela det han skickade till mig.

Okej, då är det ganska nyligen och då har de nog inte hunnit komma igång med något, om fyndet är intressant. Får hålla tummarna.
Citera
2013-05-16, 18:57
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
(***)

Fasiken, jag tror vi har honom i säcken snart.

Men var har vi henne?

Tips: Någon får riskera skallen och dyka rätt ner, djupt in i grottorna kring Boden!

edit: en tjej på 167 cm är inte lätt att bära, dags att tala om 2 GM.
Senast redigerad av MossTrums 2013-05-16 kl. 19:05.
Citera
2013-05-16, 18:59
Medlem
ME077s avatar
Är det bekräftat helt säkert vem hon var hemma hos på lördagskvällen? (Alltså inte spekulationer menar jag). Vad heter han isf?
Citera
2013-05-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Är det bekräftat helt säkert vem hon var hemma hos på lördagskvällen? (Alltså inte spekulationer menar jag). Vad heter han isf?

Var det karate tränaren som hon vart hos
Citera
2013-05-16, 19:02
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb

Nu är du helt ute och cyklar igen, det bevisar ju bara på allt du säger är rent nonsens.

Hon var hos sitt ex.
Citera
2013-05-16, 19:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Var karatetränaren också i Piteå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera