2013-05-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Om ni slutar klaga på varandra och kikar på den hör bloggen längst ned så ser ni en thai tjej som liknar henne från crusingen 4 maj
Säkerligen ett missförstånd men kan förklara varför det skrevs om detta på missing peoples hemsida!

http://www.finest.se/ceciliaenlund

Kan så vara men !
Men vad säger att hon inte varit i Piteå och åkt raggarbil?
Citera
2013-05-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
jo såg men tycker det liknar mer kineskiskt utseende
Kan nog vara så också..kanske den tjejen som misstogs vara VB.
Citera
2013-05-16, 18:40
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Kan så vara men !

Vad säger att hon inte varit på månen?
Du får ju hålla det här realistiskt.

Hon verkar knappast ha den umgängeskretsen som är motordriven.
Citera
2013-05-16, 18:41
Medlem
Citat:
Kan så vara men !
Borde inte ngn ha hört av sig från Piteå då? Var ju massor ute på crusingen!
Det här ör ju en Riksnyhet om VB:s försvinnande!
Citera
2013-05-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Vet du ngt mer? Var detta ev hittades?
Nej, och som sagt är det relevant lär det komma ut. Min kamrat har i gemenskap med några andra sökt under EM och hittade detta. Polis har enligt honom kommit dit och tagit över.

Men givetvis ska detta ses för vad det är, kan vara anda.
Citera
2013-05-16, 18:42
Medlem
Varför skjutsade inte kompisen hem henne? Skulle aldrig låta en tjejkompis gå själv om jag kan skjutsa.
Citera
2013-05-16, 18:43
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
Nej, och som sagt är det relevant lär det komma ut. Min kamrat har i gemenskap med några andra sökt under EM och hittade detta. Polis har enligt honom kommit dit och tagit över.

Men givetvis ska detta ses för vad det är, kan vara anda.

När skedde fyndet?

Om det hade varit hennes sko borde det vara fullt pådrag nu, är det inte hennes sko så är det nog inte så intressant.
Citera
2013-05-16, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Vad säger att hon inte varit på månen?
Du får ju hålla det här realistiskt.

Hon verkar knappast ha den umgängeskretsen som är motordriven.

Enligt vad jag sett bland hennes vänner såp umgås hon mest med folk som är mellan 50-70 år och majoriteten av dessa är nog bilburen om man inte har bil funkar det nog inte att bo i Norrland
Citera
2013-05-16, 18:44
Medlem
Alternativ1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Ja.
Såvida inte Fantamamman/styvpappan och Bodsvedje-exet är i maskopi med varandra så vet vi egentligen bara att hon är i livet fram till ca 16.00.
Detta förutsatt att ingen i V.B:s familj är insyltad vilket jag vare sig vill eller(knappt) kan tro.

Otroligt många frågor är höljda i dunkel beträffande kompisens förehavanden, både innan 16.00 och efter. Ingen, inte heller polisen kan ju undgå att se alla dessa gäckande frågetecken.

Några stora frågetecken finns det också kring Fantamamman och styvpappan.
Det är här uppgifterna började gå isär igår i och med efterlyst uppgifter. Vet inte om det var i intervjun med gammel-Yngve eller varifrån, men helt plötsligt får man höra att hon är anmäld försvunnen redan tidigare.

Jag hoppas jag inte rör ihop det och missminner mig på denna punkten.

Ända sedan fallet blev känt har den oficiella versionen varit att VB anmäldes försvunnen först på tisdagen, sedan ändras dessa uppgifter.

Nu ser vi fler uppgifter som tidigare publicerats i olika tidningar ställas på ända, en efter en.

Jag tror orsaken till detta kan vara att det kvinnliga vittnet(21-tiden) som tidigare utmålats som mer eller mindre säkert, nu antingen har backat och börjat sväva på målet eller att hon helt enkelt inte går att nå längre.

Då faller 21.00, då faller retliga sms, då faller studierna och då faller hela bodsvedje-exet....då får vi leta oss tillbaka till 16.00.
Om det nu räcker.

Kan ju vara så att de inte tog anmälningen på allvar förrän på tisdagen, eftersom hon varit borta frivilligt tidigare...

F.ö är jag glad att jag inte bor i boden...den ena verkar ju skummare än den andra där uppe i skogen...
Citera
2013-05-16, 18:45
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Enligt vad jag sett bland hennes vänner såp umgås hon mest med folk som är mellan 50-70 år och majoriteten av dessa är nog bilburen om man inte har bil funkar det nog inte att bo i Norrland

Och vilka 50-70 åringar åker på en cruising fylld av fulla ungdomar?
Citera
2013-05-16, 18:45
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Varför skjutsade inte kompisen hem henne? Skulle aldrig låta en tjejkompis gå själv om jag kan skjutsa.

Om jag förstått rätt så har de förtärt alkohol under kvällen.
Citera
2013-05-16, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman

Han kanske visste att hon åkte iväg i en raggarbil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in