2013-05-15, 23:21
Medlem
just_a_girls avatar
Vem är Krittine* (e) Kaenpakde* (e) som bor på samma adress som VB? Osäkert dock vilken lägenhet hon bor i, finns iaf ingen med samma efternamn som henne på Uggl*gatan. Hon har en FB som inte verkar ha uppdaterats på månader. Kan hon också vara försvunnen?
Citera
2013-05-15, 23:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
De avhandlade det här fallet direkt i början, men inget nytt
11 tips i slutet av programmet. Bra.
Citera
2013-05-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Är det redan slut?

11 inringda tips. Bl.a om "personer som betett sig lite underligt"
Polisen är tacksam för alla tips, blablabla
Citera
2013-05-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo_144
076127426* enligt hitta.se *5

Har/Hade hon flera mobilnr?
Hittade även 076147225* enligt 118100 *=5
Citera
2013-05-15, 23:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdard
Har/Hade hon flera mobilnr?
Hittade även 076147225* enligt 118100 *=5
TeliaSonera Sverige AB det också.
Citera
2013-05-15, 23:45
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
Voine voine vilket umgänge tjejen verkar ha haft ser att Amand* Morin* kommenterat VB:s status "Vi håller tankarna positiva på att du är välbehållen och snart tillbaka. Du är en värdefull lagkamrat ! — med Vatchareeya Bangsuan." Han är tidigare straffad för våldsbrott.
Källa på det?
Vad jag kan få ut av mina källor så har han nyligen utbildats till ordningsvakt, vilket kräver i det närmaste prickfritt leverne. Säger inte att du har fel, men intressant.
Citera
2013-05-15, 23:50
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Källa på det?
Vad jag kan få ut av mina källor så har han nyligen utbildats till ordningsvakt, vilket kräver i det närmaste prickfritt leverne. Säger inte att du har fel, men intressant.

Vem då? Det innebär att man är kuggad från polishögskolan, så vem talar du om?
Källa också är bra.,

Sammanfattningsvis finns det ingenting än att gå på, så sista mobilsignalen är i området där den fd killen bor, som hon då skulle ha gått ifrån runt 21.00. Några meddelanden har sänts innan 21 enligt polisen, och de mobilerna är beslagtagna.

Han hämtar henne med bil, men hon ska gå hem? Det är en bit att traska anser jag och frågan är vilka genvägar som finns i detta området för det ser inte direkt ut som gångbanor de vägarna som leder hem.
Men hon kanske inte skulle hem?

Det är ett gigantiskt område och glesbygd runt Boden, så frågan är om man hittar denna tjejen.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-05-15 kl. 23:52.
Citera
2013-05-16, 00:00
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Källa också är bra.,

Sammanfattningsvis finns det ingenting än att gå på, så sista mobilsignalen är i området där den fd killen bor, som hon då skulle ha gått ifrån runt 21.00. Några meddelanden har sänts innan 21 enligt polisen, och de mobilerna är beslagtagna.

Han hämtar henne med bil, men hon ska gå hem? Det är en bit att traska anser jag och frågan är vilka genvägar som finns i detta området för det ser inte direkt ut som gångbanor de vägarna som leder hem.
Men hon kanske inte skulle hem?

Det är ett gigantiskt område och glesbygd runt Boden, så frågan är om man hittar denna tjejen.

De borde lägga mer resurser att söka i vatten i området hon försvann.
Citera
2013-05-16, 00:07
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Källa också är bra.,
Förslagsvis personen som nämndes i inlägget jag citerade...
Källa: personens egen ansiktsbok.
Tror mig även veta att någon ansökan till PHS inte varit aktuell.
Citera
2013-05-16, 00:08
Medlem
just_a_girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Källa på det?
Vet inte vad preskriptionstiden skulle vara men vet helt säkert att han dömts för våldsbrott för något år sen. Men det måste iaf farbror blå ha koll på så hoppas de kollar upp hans förehavanden vid VB:s försvinnande.
Citera
2013-05-16, 00:09
Avslutad
Har följt denna tråd och nyheterna flitigt. Jag måste säga att diskussionerna här är grymt bra och intressanta. Keep up the good work!

Hursomhelst. När jag försöker sätta mig i situationen så känns det som att bli bortförd är osannolikt på ett sätt. Men ändå inte sett till bilden man fått av föräldrarna och umgängeskretsar. Men varför? Varför till den graden? Hon är till synes en oskyldig människa. Har någon försökt ringa? Kommer man till telefonsvararen är batteriet troligen dött. Detta är så sjukt. Och att t.ex. morsan går in på hennes fb och gillar en status.. Vafan liksom. Varför ska man göra det? Dottern är försvunnen för i helvete.

Något lurt ligger bakom. Och det känns som något obehagligt.
Citera
2013-05-16, 00:21
Medlem
Inte för att någon bryr sig om mina 5 cents nu i den redan "egna-teorier"-tunga tråden, men nånting säger mig att hon hamnat i vattnet. Det brukar ofta vara där försvunna personer hittas. Hon har blivit överfallen på något sätt, gjort bra med motstånd(tränade karate eller hur var det?) mot gärningsmannen, vilket lett till att han gått lite över gränsen och "råkat" ha ihjäl henne. Han dumpar henne sedan i vatten, någonstans.

Just my 5 cents
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in